Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Morgen wordt Fausto gecastreerd! Arm mannetje..Maar dan begint het leven pas echt.

Hij is me nu al heel dierbaar en vind het zo eng. Mijn andere ram is ook pas gecastreerd en dat is helemaal goed gegaan, maar toch..

:frown:

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hoewel het voor een ram een vrij kleine ingreep is, blijft het toch altijd spannend! Ik vond het ook heel spannend toen onze ram Nijn (en trouwens bij onze voedster Minky nog meer) geholpen werd!

Heel veel succes morgen, ik zal voor jullie duimen! En verwen hem maar lekker als hij weer thuis is. Houd je ons op de hoogte?

Geplaatst:

Ik kan me voorstellen dat het spannend is! Dat het bij je andere konijn goed is gegaan moet je in ieder geval gerust stellen, het zal ook alleen maar 'gezonde spanning' zijn denk ik?

Naar welke dierenarts ga je eigenlijk? :)

Geplaatst:

Succes morgen. Ja het blijft spannend. Mijn rammetje is vandaag ook gecastreerd. Dat wachten is vreselijk,maar alles is goed gegaan en ik ben blij dat hij weer lekker thuis is.

Geplaatst:

Het ergste van de castratie is de narcose.

Maar het komt zeker weten allemaal goed met Fausto :)

Zo'n ingreep blijft iedere keer gewoon weer spannend.

Heel veel succes vandaag!

Heb je al gebeld?

Geplaatst:

Dat is toch netjes, niet dat zij iets aan een spoedgeval kunnen doen natuurlijk, snap dat ze dan er ook niet aan denken om te bellen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .