EliseD Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Morgen wordt Fausto gecastreerd! Arm mannetje..Maar dan begint het leven pas echt. Hij is me nu al heel dierbaar en vind het zo eng. Mijn andere ram is ook pas gecastreerd en dat is helemaal goed gegaan, maar toch.. :frown:
Laura1984 Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Hoewel het voor een ram een vrij kleine ingreep is, blijft het toch altijd spannend! Ik vond het ook heel spannend toen onze ram Nijn (en trouwens bij onze voedster Minky nog meer) geholpen werd! Heel veel succes morgen, ik zal voor jullie duimen! En verwen hem maar lekker als hij weer thuis is. Houd je ons op de hoogte?
Saskia_ Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Ik kan me voorstellen dat het spannend is! Dat het bij je andere konijn goed is gegaan moet je in ieder geval gerust stellen, het zal ook alleen maar 'gezonde spanning' zijn denk ik? Naar welke dierenarts ga je eigenlijk?
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Naar welke dierenarts ga je eigenlijk? Je was me net voor, ik vroeg het me ook af.
EliseD Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Ik blijf het vreselijk vinden.. Vooral omdat ik hem nu al niet meer kwijt wil! Dierenkliniek Lindenholt
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Nou, ik dacht dat ik alle praktijken in Nijmegen wel kende, maar Lindenholt?
Polly Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Succes morgen. Ja het blijft spannend. Mijn rammetje is vandaag ook gecastreerd. Dat wachten is vreselijk,maar alles is goed gegaan en ik ben blij dat hij weer lekker thuis is.
EliseD Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Het zal ook best los lopen, maar maak me om mijn dieren altijd zorgen!
Femke en Bruno Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Succes morgen! Komt vast allemaal goed! Ik vind het trouwens echt super wat je doet en inmiddels al gedaan hebt voor Fausto!!
EliseD Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Bedankt allemaal, om 12 uur kan ik bellen dan is hij geholpen!
Blacky Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Wat duurt wachten dan lang he.Sterkte ermee
Joseeke Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Het ergste van de castratie is de narcose.Maar het komt zeker weten allemaal goed met Fausto Zo'n ingreep blijft iedere keer gewoon weer spannend. Heel veel succes vandaag!Heb je al gebeld?
EliseD Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Ik wist zeker dat ik hier een bericht getypt had.. Toen ik belde was hij nog niet geholpen, er kwam een spoed operatie tussendoor..
EliseD Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Ja, vind het vreselijk.. Ze boden wel meteen excuses aan uiteraard!
Gast Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Dat is toch netjes, niet dat zij iets aan een spoedgeval kunnen doen natuurlijk, snap dat ze dan er ook niet aan denken om te bellen.
EliseD Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Het schijnt heel erg spoed geweest te zijn. Mocht er iets niet goed gaan, dan belt ze me!
Gast Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Heeft ze nog gezegd hoe laat je zelf kan bellen?
EliseD Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Nee, hij ging begin van de middag onder het mes. Maar de operatie was nog gaande. Ik ga hem meteen na mijn werk ophalen!
Aanbevolen berichten