Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi

mij mijn vriend ondekte net dat bobbo diaree heeft

en ik heb net zijn kontje gekontrolert maar die was

veder wel schoon maar hij voelt ook warmer aan dan

anders en ik hem ook wel wat rustig de laste tijd

wat zou dat kunnen zij kan imand me helpen

groedjes wendy

Geplaatst:

ik ben gisteren avond nog met bobbo naar de dieren arts geweest en

hij had een klein beetje verhoging 39.4 en ze heeft aan zijn buikje gevoelt

en ze zij dat zijn buik erg leeg aan voelde en ze heeft naar zijn longen geluistert

omdat ze vond dat hij te zwaar ademe haalde

en ze heeft hem in zijn mondje gekeken om zijn gebit te contoleren en kijkken of er geen haarbal ergens zat en ik heb nu medisijnen me gekreeg een en zakje voer

Geplaatst:

Bedoel je met een zakje voer dwangvoer?

Goed in de gaten houden dus dat hij goed gaat eten!

Wat dat betreft is het misschien wel fijn dat hij toch al binnen zit, dan kun je hem beter in de gaten houden dan wanneer hij door de tuin hupst :)

Beterschap!

Geplaatst:

nee geen dwangvoer maar je kunt er wel dwangvoer van maken zij ze als het nodig is dat voer dat ik mee gekregen heb is selective het zijn van die lang werpige brokken

en ik mag het gewoon door het ander voer heen mengen omdat ze met ze twee in het hok zitten

Geplaatst:

Wil je alsjeblieft een andere DA zoeken.

Eentje die wel konijnkundig is...

Jouw konijn heeft namelijk helemaal geen verhoging.

Gewoon een normale keurige temperatuur voor een konijn.

Als een DA nog niet in staat is de juiste lichaamstemperatuur van een konijn te weten, hoe kan hij dan ooit juiste diagnoses stellen...

Geplaatst:

ja bobbo komt uit een dierenwinkel maar floortje niet en ze rijden helemaal nu niet meer op elkaar en ik weet niet of jullie het weten maar ik zorg heel erg goed voor mij konijntjes want ze zijn echt alles voor mij

Geplaatst:
sorry

Sorry? Waarvoor joh?

Maar het voer van Selective is iig hartstikke goed voor konijnen, dus die kan je best voor je beide nijnen gaan kopen straks. Hoop dat het snel weer beter gaat met je nijntje!

Geplaatst:
Mens mens... Zal het zelfde einde krijgen als gisterenavond met het topic van Gemma

Kan het iets rustiger en vriendelijker?

Zo'n stokende reactie heeft absoluut geen zin.

Hoe gaat het ondertussen met je konijntje?

Nog steeds diarree? En hoe oud is hij?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .