Gast Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Och, meisje toch! Niet weer..Ik hoop zo ontzettend dat het weer goedkomt, en dat dit niet het einde is, dat hebben jij en Indy niet verdiend.Jij zorgt zó goed voor hem, en ik herken je situatie zo..de onzekerheid en de hoop..Heel veel sterkte met hem, en voor jou een dikke knuffel!Ik zal een kaarsje voor hem aansteken.
zwarte panter Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Wanneer mag je bellen voor nieuws? Ik heb de tekst een tijd terug al vertaald...maar die versie staat op mijn laptop (die nog in de auto ligt en die is even weg).Dus als je wilt, stuur ik de NL'se versie straks nog door.
Gast Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Las je berichtje dus al op hyves, maar kon niet uitgebreid antwoorden. Gatver, wat zit het jullie tegen, dit hebben jullie niet verdiend! Je hebt dus nog geen diagnose gekregen hè? Ik hoop dat hij het gaat halen. Ik blijf je topic volgen. Blijf vechten Indy!
Dollie Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Was meer onderzoek voor nodig en daar moest hij eerst voor tot rust komen dus idd geen diagnose. Als je de NLse versie wil sturen is wel fijn ja Loes :yes: om 7u bel ik even.
zwarte panter Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Ik zal het even snel opnieuw typen (auto is nog niet terug )...heb de geschreven versie gewoon liggen.
heidi-77 Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Klinkt eng! Heel veel sterkte en ik ben benieuwd wat de DA verder nog zegt.
_Danielle Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 He Iris, meisje.. Wat naar toch weer dit.. En zo oneerlijk... Arme Indy en arme jij.. Wat heftig zo ineens. Ik hoop dat het meevalt en dat hij in ieder geval nog geholpen kan worden en zich snel weer beter voelt! Ik duim voor jullie!
wupsie Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 ben verder niet nieuwsgierig hoor maar waar denk jij aan zwarte panter?
Karina Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Pff Iris, ik ben er stil van. Waarom moet jullie dit weer overkomen... Ik ga vanavond zeker meelezen hier en duim heel hard voor jullie. Lieve lieve Indy...
jasmijn86 Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Jeetje, wat erg. Ik voel erg met je mee, maar ook zeker met Indy.Ik hoop dat hij snel terug de oude is, want een leven met bijna enkel ziektes is ook zielig...
Dollie Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Net gebeld, het gaat redeljik, hij zit weer wat rechtop gelukkig. Hij heeft goed gepoept maar niet gegeten. Wat er te voelen is in zijn buik is helaas nog niet weg, als hij zo blijft wordt er dus morgen een echo gedaan.. Blijft afwachten maar het is geen slecht nieuws...
Gast Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Inderdaad, het is geen slecht nieuws. Hopelijk komt er iets uit de echo waardoor Indy geholpen kan worden. Houdt het dan nooit op?
Gast Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Gelukkig heeft hij al weer wat gekeuteld. Heb je ook gevraagt hoe zijn keutels er uit zagen?Het gaat vast weer goedkomen, we houden moed:)
Gast Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Dit is zeker geen slecht nieuws. Hopelijk zet dat door en knapt meneer weer op. Tot die tijd blijven we hier gewoon duimen hoor.
Dollie Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Gelukkig heeft hij al weer wat gekeuteld. Heb je ook gevraagt hoe zijn keutels er uit zagen?Het gaat vast weer goedkomen, we houden moed:) Nee niet aan gedacht maar ik betwijfel of zij dat juist zouden beoordelen. Indy's normale keutels zijn nl. al klein als ik ze met Fred vergelijk, vanwege het gebrek aan hooi. Ik hoop wel dat ze hem niet alleen hooi voeren... Had natuurlijk niet aan gedacht eten mee te geven.
Gast Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Nee niet aan gedacht maar ik betwijfel of zij dat juist zouden beoordelen. Indy's normale keutels zijn nl. al klein als ik ze met Fred vergelijk, vanwege het gebrek aan hooi. Ik hoop wel dat ze hem niet alleen hooi voeren... Had natuurlijk niet aan gedacht eten mee te geven. Maarja, slappe derrie of harde keutels moeten ze toch wel kunnen onderscheiden?Misschien kun je nog even bellen om te vragen wat hij eet. Dan slaap je vannacht even lekkerder.
Dollie Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Oh ja in die zin. Zat meer aan de grote te denken. Ze zijn een uur geleden al dicht gegaan betwijfel of er opgenomen wordt.
Gast Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Oh ja in die zin. Zat meer aan de grote te denken. Ze zijn een uur geleden al dicht gegaan betwijfel of er opgenomen wordt. Proberen kan altijd. Gewoon even brutaal zijn.
Femke en Bruno Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Gelukkig inderdaad geen slecht nieuws! Hopelijk gaat het helemaal goed komen met Indy!
nathalie b Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Heel veel sterkte met Indy!Hoop dat het goed, komt zal duimen voor hem!
Sascha Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Sterkte Iris! Hoop dat Indy weer opknapt.
FemkeS Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Wat een ellende toch steeds. Hopelijk knapt hij weer op. Veel sterkte!
Aanbevolen berichten