nuckebo Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 heb een paar vragen:*wat voor spuiten moet een konijn krijgen?*wanneer moet je het herhalen?*weten jullie ongeveer de prijs?:mdr::mdr:
_Danielle Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 We hebben een topic voor alle vragen rondom de inentingen, en daar kun je dus ook al een hoop informatie vinden: http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/10816-algemene-inentingen-topic.html
patriciapatty Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 heb een paar vragen: *wat voor spuiten moet een konijn krijgen? 2 x in het jaar, VHS en Myx*wanneer moet je het herhalen? verschillende per DA, maar rond april en oktober. de meeste DA's stellen je op de hoogte per post. Neem contact op met je DA zodat ze je op de hoogte kunnen stellen.*weten jullie ongeveer de prijs? heel verschillend. ik bestaal 12,50 per konijn tijdens het speciale konijnenspreekuur. buiten de uren om betaal ik 22,50.. omdat er dan een heel flesje berekend wordt :mdr::mdr: ziezo! :mdr: mijn tekst in het rood
Aanbevolen berichten