Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alles leek beter te gaan, ik had er veel vertrouwen in dat het goed ging komen met de pootjes van Bruno..Ik had net informatie gekregen van verschillende mensen en wilde fysio-oefeningen gaan doen met Bruno..Tot gisteravond, ik ging bij hem kijken en hij deed zo vreemd. Heel vreemd met zijn pootje en toen..schrok ik me enorm! Hij was aan zijn pootje aan het eten..:'( Ik ben toen direct naar de DA gegaan want ik zag dat hij ontzettend veel pijn had..Daar aangekomen zei de DA inderdaad dat hij veel pijn moest hebben..Om hem dit te besparen heb ik hem, met veel pijn in mijn hart moeten helpen om over de regenboogbrug te komen..

Het is stil, en ik voel me ontzettend schuldig..Had ik maar meer voor hem kunnen doen..

Lieve Bruno, ik hou van je en je zult altijd een plekje hebben in mijn hart!

Geplaatst:

ach wat een triest nieuws!!!! Heel veel sterkte! laat de gedachte dat hij nu weer heel hard kan rennen zonder pijn aan de andere kant van de brug een troost zijn

Geplaatst:

Wat triest, maar misschien maar beter. Een konijn met pijn is zielig en voel je niet schuldig! Dit doe je uit liefde voor hem en niet uit egoïsme om hem bij je te willen houden.

Dag Bruno...

Veel sterkte!

Geplaatst:

Ach gos!!! wat jammer dat het allemaal niet heeft mogen helpen maar je hebt er alles aan gedaan hoor, dus voel je niet schuldig

Hij heeft nu geen pijn meer..

Ontzettend veel sterkte met het verlies van deze prachtige kerel

Geplaatst:

Heel veel sterkte en zoals al is aangegeven, niet schuldig voelen, dit was voor Bruno echt het beste. Je hebt gedaan wat je kon.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .