Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik merkte de laatste tijd al op dat er een sterke (zurige) geur uit Sjaaks hok kwam. Ik dacht altijd dat hij zijn urine was, maar nu had hij een paar keutels net buiten zijn hok gepoept en kwam er achter dat deze keutels zo sterk ruiken. Is dat iets waar ik mij zorgen over moet maken, of is dit normaal? Dit keutelen buiten zijn hok doet hij sinds kort. Hij is nu ongeveer 15 weken. Ik hoop maar dat het normaal is. Hij doet het overigens heel goed. Hij rent veel en maakt veel sprongetjes.

Geplaatst:

Ik denk dat hij zijn territorium aan het afbakenen is? Ik had dat hier ook, toen het 2de koppel kwam. Ze begonnen allemaal te stinken, nu alles gekoppeld is en de rust wedergekeerd is de stank voorbij

Geplaatst:

Zijn het wel gewoon normale keutels (dus geen diarree of zachtere keutels)? Zo ja, dan klinkt het inderdaad alsof hij zijn territorium afbakend. Mocht hij dit blijven doen, dan kan castratie een oplossing zijn. Onze Nijn deed dit vlak voor zijn castratie ook, toen hij geholpen was, was het helemaal over.

Geplaatst:

Het zijn keurige, normale keutels. Verder niets bijzonders aan te zien. We willen hem sowieso laten castreren, maar hij is volgens mij nog een beetje jong (ongeveer 15 weken). Want we willen graag een vriendinnetje voor hem.

Geplaatst:

Ok, als ze de keutels gewoon normaal zijn, lijkt het me inderdaad dat hij gewoon doet om zijn territorium te markeren.

Normaal gezien zou je hem kunnen laten castreren zodra de balletjes ingedaald zijn, dit is meestal tussen de 3 en 4 maanden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .