Carino Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Dag lieve bb-ers ik heb een korte vraag Moet ik me gelijk zorgen gaan maken als een konijn een keer niet op haar eten afkomt en niet wil eten en alleen maar aan het liggen is ?niet reageert als ik een brokje voor de houd?
lianne Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Als je konijn net aardig wat gegeten heeft zullen ze niet zo snel meer op eten afkomen (vol=vol ), maar als het een paar uur geleden is dan is er zeker wat aan de hand.
haas&ko Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Wanneer ze niet direkt komen eten, zou ik even later nog een keer gaan kijken. Wanneer het gedrag echt heel anders is dan normaal zou ik idd eens goed checken of er niks aan de hand is. Ik zou zeker wel bezorgd zijn.
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Ik denk dat je dan wel een beetje bezorgd moet zijn. Het konijnen helemaal nachecken en als je iets mis ziet, de da bellen!
Carino Geplaatst: 29 januari 2010 Auteur Geplaatst: 29 januari 2010 nou er is niets aan de hand hij heeft vanavond zijn bordje leeg gegete;) grote meid.. zeg ik dan altijdik maak me idd gouw zorgen als zij er niet op af rent dat doet ze normaal dus wel vandaar
Aanbevolen berichten