Aapje Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 maak me meer zorgen om geert!als ze ff los zijn, dan zoekt ze geert op...alleen hij valt aan.Als ze sterker is dan pakt ze hem wel terug!
Aapje Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 Ze zittne nog apart..heb wel de hokken tegen elkaar gezet en lijken minder te schrukken van elkaar... Wil ze morgen proberen samen te zetten... wat is slim om te doen?samen laten lopen, neutrale ruimte?
Saf Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 of nog iets langer uit elkaar houden tot dotje helemaal opgeknapt is? En dan weer neutraal terrein. Ik durf bijna niet te zeggen dat het heel bekend klinkt allemaal....
Aapje Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 ik heb het gelezen en lig der echt wakker van...
Saf Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 kan ik me voorstellen. Miss daarom niet te vroeg herkoppelen miss is dat mijn fout geweest. hoewel ik wel moest omdat hij neit meer at zonder haar.
Aapje Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 hier doen ze alles prima... wil ze graag samen zien..maar ben bang het te verpesten als ik ze smane zet. wil en kan er geen van beide wegdoen, en 2 erbij gaat ook niet.
Saf Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 nog niet wanhopen. nog veel mogelijk. ik den keve nDotje helemaa lop laten knappen e ndan herkoppelen.
Aapje Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 ik weet het, maar het spookt toch door je hoofd he... geert is een mietje, nu een beetje zwakke vrouw aanvallen omdat hij haar nu de baas kan zijn. (teminste ik denk dat dit de rede is van het aanvallen)
Saf Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Dotje was de dominante van het stel zeker?
Aapje Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 oh jah zeker! als eerste eten, als eerste drinken... ze jaagt hem zelfs van de wc.. is dat goed dat zij de dominanste is? of niet?
Aanbevolen berichten