Suzimoo Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Ik vind het echt vreselijk. Maar Gijs is zo zielig. Hij kan zich amper bewegen of Tinka zit al bovenop hem... Maandag tussen 8 en half 9 moet ik haar brengen. Ik denk dat ik Gijs gewoon hier laat. Ik denk dat hij maar even een paar dagen alleen in z'n buitenhok moet doorbrengen..
Aapje Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 (aangepast) Hier zitten ze samen binnen.Geert gaat niet mee naar de dierenarts, die paar uur blijft hij alleen.Als ze terugkomt en het gaat goed met haar (en geert is lief) mogen ze wel samen van mij...Als ze zich niet lekker voelt of duidelijk pijn heeft of geert doet lelijk, dan slapen ze apart! Het zit mij ook helemaal niet lekker, mar het is beter voor haar.Als ze later ziek word of iets krijgt en ik had het kunnen voorkomen, zou ik me zo stom voelen. Mag ik vragen wat het bij jou kost? 3 februari 2010 aangepast door Aapje
_Danielle Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Succes dames! Spannend hoor! Maar maak je ook niet al te veel zorgen, is niet nodig.. Maak jezelf niet gek..
Suzimoo Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Ik weet het eigenlijk niet precies..Laatst was ik bij de dokter voor de vervilting van haar pootjes en toen heb ik het gevraagd. Ik heb het alleen niet onthouden..Het was iig iets met honderd... volgens mij 150 ofzo.. misschien iets minder..Ik zal het je maandag even laten weten. Wat kost het bij jou? Dit is een hele konijnkundige arts, is in de omstreken en bij de konijnenopvang in waalwijk goed bekend. Ik heb wel vertrouwen in hem en dat vind ik het belangrijkste.Ik hoop dat mijn meisje een doorzetter is en er snel weer bovenop komt.Ik open van het weekend nog wel een eigen topic, dan kun je dat ook volgen
Aapje Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Ik heb ook een goede arts! ben daar in het weekend savonds geweest met geert, ze hebben toen ook om half 9 savonds alle tijd genomen.Zeer kundig ook! Mijn vriend heeft gebeld voor een afspraak; niet nuchter zijn en heel verhaal erbij. Het zal uiteindelijk ook wel meevallen, dotje is niet zo stresskip..maar geert daarintegen... gaat bij mij 108 euro kosten, maar daar komen nog pijnstillers bij...
Suzimoo Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Ik heb ook een goede arts! ben daar in het weekend savonds geweest met geert, ze hebben toen ook om half 9 savonds alle tijd genomen.Zeer kundig ook! Mijn vriend heeft gebeld voor een afspraak; niet nuchter zijn en heel verhaal erbij. Het zal uiteindelijk ook wel meevallen, dotje is niet zo stresskip..maar geert daarintegen... gaat bij mij 108 euro kosten, maar daar komen nog pijnstillers bij... Hihi! Wat leuk, hier precies hetzelfde. Gijs is een watje. Tinka laat zich niet zomaar uit het veld slaan. Die is zoweer zichzelf na een ritje naar de dierenarts. Hopelijk is dat dit keer ook zo!
Aapje Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 heb ze laatst mee naar me ouders genomen, 220km in de auto! geert zit te bibberen en dotje, springen en eten:p
Aapje Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Geplaatst: 8 februari 2010 morgen is het zover!Heb al alles klaargelegt! me vriend breng haar om half 9 weg en haalt haar weer op!Ik meot zelf werken! Ik wil wel vragen of ze meteen gechipt kan worden, als ze toch onder narcose is.Geert vond dat zo vervelend!
Suzimoo Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Super veel succes morgen. Ik duim hoor! Tinka is aan 't herstellen.. ze wilt alleen niet eten :( ik zal denk ik niet veel slapen vannacht.
Aapje Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Geplaatst: 8 februari 2010 kan me voorstellen, denk dat ze ook wel pijn heeft!Gewoon volhouden en misschien om de paar uurtjes de wekker zetten?
Suzimoo Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 En? Is ze weggebracht? Was het spannend voor haar?
Aapje Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 ze was heel rustig en daar ook! ze is weer thuis en zit lekker in de bench, ze heeft al gepoept en geplast.eten wil ze niet maar bij de da wel...wachten nog ff met dwangvoeren
Suzimoo Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Ow lekker dat ze weer thuis is!!Probeer maar wat hooithee en wat natte hooi (afkomstig uit die thee) dat ging er bij mij goed in. Niet te heet uiteraard.Hier gingen rozijntjes er ook vanaf het eerste moment heel vlot in, maar dat is natuurlijk niet zo gezond..
Aapje Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 de hooithee staat af te koelen!Van het andere water heb ik lekker een kruikje gemaakt!
Saf Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 En nu hope ndat ze weer meteen gaat eten. Ze zien er zo hartverscheurend zielig uit na ee nsterilisatie/castratie/neutralisatie.
Dollie Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Ik hoop dat Dotje er gauw weer helemaal boven op is!
Aapje Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 vind het er ook heel naar uitzien!hoop dat het goed komt!
Aapje Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Geplaatst: 10 februari 2010 met haar wel! dat ik vanmorgen opstond en beneden kwam was ze witlof aan het eten.. ze heeft ook ff door de kamer gehuppelt en bij het hok van geert gekeken, maar ze werd weer aangevallen..
Suzimoo Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 ooow.. dat is niet leuk :(Wel goed dat ze zo snel alweer eet, wij hebben twee bikkels joh ik ben trots!
Aapje Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 baal er echt zo van....als dotje ook maar in de buurt komt valt geert haar aan..verder is ze al helemaal opgeknapt, hupt rond is vrolijk.... denk dat het opnieuw koppelen word??? :(:(
Suzimoo Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Ach wat zielig.Hebben ze voor de castratie wel bij elkaar gezeten?Vreemd dat dat zo snel voorbij is.. hier misten ze elkaar enorm!Dat wordt inderdaad weer opnieuw koppelen.. Wel mooi dat ze zo snel weer opknapt!
Aapje Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 Ze zijn maar 3 uur uit elkaar geweest.... ben er echt goed ziek van... loop hele dag te malen... Ze hebben altijd samen gezeten, (4 maanden nu), en ik hou ze ook niet allebei apart, ik wil er geen 2 bij, en doe geen van beide weg. Als dotje weer iets sterker is, dan laat ik het ze weer uitvechten...nu verweerd ze zich nog niet, denk dat geert daar gebruik van maakt.
Suzimoo Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Ach wat zielig.Ja, nu moet ik wel zeggen dat Tinka meteen bovenop Gijs zat toen ik hem weer bij haar liet.Even rijden (en dat met haar zere buik) en toen was alles weer goed. Gijs vind het allemaal prima. Die was vast veelste blij om weer bij haar te zijn.Ze moeten gewoon even opnieuw de rangorde bepalen en zij is nu nog iets te zwak..Komt vast wel goed hoor! Ze is een bikkel!
Aanbevolen berichten