amy&baily Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Vandaag hebben we Pepper naar de KkDa in Driebergen gebracht, waar hij morgen ochtend om 09:00 uur wordt gecastreerdt. In Driebergen zijn een paar maanden geleden Baily zijn tanden getrokken en omdat we daar toen zo tevreden over waren en vooral niet over onze eigen DA hier. Hebben we Pepper daar ook heen gebracht. Morgen aan het eind van de dag ga ik hem weer halen... Arm manneke... Maar ja het is wel beter, want dan kan hij eindelijk een blij konijn met Agria worden :he: En wie weet over een paar weken/maanden met Baily en Amy.....
Joseeke Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Spannend!Heel goed dat je 'm naar een DA hebt gebracht, waar je jezelf ook prettig bij voelt.Hierdoor laat je 'm met een gerust hart daar achter hè Hij heeft iig een superleuk vooruitzicht met zijn toekomstige 3 dames
amy&baily Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Geplaatst: 28 januari 2010 Neee geen 3 dames!! Twee en een andere jeweetwelheer, dus het koppellen wordt nog spannender hihi
Dollie Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Oo we zitten in hetzelfde schuitje :he: nog drie uur en dan mag ik bellen :whistle2: Succes!
amy&baily Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Geplaatst: 28 januari 2010 hahahaha veel sterkte! Koud is het he?! Staan ze bij jou buiten? Bij ons wel... Ik heb net een fleece deken als een slaapzak in elkaar genaaid, daar doe ik dan stro in en een kruik in het hok, hok in de schuur en hopen dat ik morgen geen ijskonijn heb....
Joseeke Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Ed & Eddy worden over een paar weken gecastreerd, verwacht ik.Ik hoop idd dat het dan niet meer zo vriest, zoals de afgelopen dagen.Gelukkig dooit het nu wel hier.Dooit het bij jullie ook?Dit zou wel gunstig zijn
Dollie Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Fred staat buiten ja maar die komt een nachtje (of langer) binnen op mijn kamer slapen, die is buiten het huis en in principe altijd onverwarmt; steenkoud dus. Nog een dik uur :bounce:
amy&baily Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Geplaatst: 28 januari 2010 Ook wij inmiddels weer thuis, pfff wat een rit even op en neer naar Driebergen in de spits Pepper ligt lekker in zijn hok en had bij de DA alweer gegeten dus dat gaat de goede kant op .Nu maar hopen dat hij gauw opknapt en zometeen lekker bij Agria kan...
Aanbevolen berichten