XxpipjexX Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Wat zijn de tekenen dat je konijn iets giftigs heeft gegeten?Pips neus ruikt naar vaatwastablet, dus ik ben bang dat hij wat van de grond heeft gelikt. Maar tot nu toen is er nog niet echt iets aan de hand. Hij hupst gewoon vrolijk rond.Ik hoop dat er niks aan de hand is. Alvast bedankt!
nintopo06 Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 ik weet het niet, sorry :(. ik denk niet dat het super erg is. het zou pas super erg zijn als hij het hele tablet had opgegeten. als je wat vreemds merkt, dan zou ik naar de dierenarts gaan.
sonia Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Als je konijn echt vergiftigd is dan merk je dat wel. Dan ligt hij levenloos in zijn/haar hok zonder te eten of te drinken. Ik heb als kind met mijn zusje ooit eens een heleboel besjes van de hulst (een soort boom) gegeven. Wisten wij veel dat dat giftig was en Zwartje vond het super lekker. De dagen deed hij helemaal niets meer en lag alleen maar snel te ademen. Hij heeft het avontuur ternauwernood overleeft...
XxpipjexX Geplaatst: 29 januari 2010 Auteur Geplaatst: 29 januari 2010 Er is gelukkig niks met hem aan de hand....
Aanbevolen berichten