Gast Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Gisteren was de eerste dag zonder medicijnen voor Dirkje en tegenwoordig is dat hier de dag dat een ander dier problemen krijgt. En ja hoor. Gisteravond wou Meneer Frits niet meer eten. Ook ging hij om de paar seconden verliggen, arme vent had echt pijn. Meteen naar de DA geweest, helaas was mijn vaste DA op vakantie, dus moest ik het met de ander doen. Meneer had een temperatuur van 37.2, veel te laag dus. Verder voelde alles goed aan en de DA dacht dat hij wat last had van krampjes door te koud drinken. Hij heeft daar een injectie met een ontstekingsremmer gehad en ik moest hem pijnstilling geven. Verder mocht hij alleen hooi eten, wat natuurlijk een beetje lastig gaat als Meneer helemaal niet wil eten.Thuis ging het helemaal niet beter, dus heb ik 's nachts de DA nog gebeld (vond ie niet leuk, maar ja daar heb ik dan echt even maling aan.) Hij kon verder niks doen en ik moest Meneer maar op een kruikje zetten en vanaf vandaag gaan dwangvoeden. Op de kruik zat hij natuurlijkal vanaf dat hij weer thuis was en de dwangvoeding was ik al mee begonnen, want 5 uur niet eten vond ik toch iets te lang.'s nacht de wekker gezet om steeds even te gaan kijken en wat vocht te geven en natuurlijk om zijn buik te masseren. Om half vijf voelde ik een klont losschieten tijdens het masseren en een uur later vloog Meneer op zijn eten af. Hij at ook echt alles op wat hij aan eten tegen kwam. Vanochtend lag de hele ren vol met kleine kettingkeutels en Meneer lijkt weer helemaal zichzelf.Ik geef hem nu voor de zekerheid wat protexine over zijn eten.Meneer lijkt het nu dus wel gered te hebben, maar of dat nou door de DA komt? Ik heb mijn twijfels erover en denk eigenlijk dat het masseren meer baad heeft gehad dat die hele DA.Ik geef hem nu iets extra groenvoer met protexine, is er verder nog iets dat ik kan doen nu?
desi Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Jij hebt toch ook wel pech hè?Wat goed dat hij weer wat beter is zegk heb geen verstand van wat je nog meer kunt doen maar ik denk dat je al heel goed bezig bent toch?Heel veel succes met je kanjer:yes:
Gast Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Meneer's keutels zijn weer helemaal normaal!!!!
tamara29 Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 fijn dat het weer goed gaat met je meneer en ik hoop voor je dat het zo blijft.en waarschijnlijk heb jij meer voor je nijntje gedaan dan de da.goed van je.succes met meneer. groetjes tamara.
Aanbevolen berichten