Dollie Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 En dat is morgen al! :surprised: Dan moet Fred er aan geloven. Fred is een kerngezond konijn in goede conditie voorzover ik kan beoordelen, dus ik maak me nog niet heel veel zorgen. (Ik ken mezelf en weet dat dat morgen wel anders is hoor.. :whistle2:) Heb ook nog niks klaar, groente heb ik sowieso altijd in huis (anders heb ik twee boze konijnen) net als dwangvoer e.d. De bench maak ik morgen voor hem klaar, die komt in de garage of op mijn kamer daarboven, de verwarming kan in beide ruimtes aan maar het is ook weer niet té warm, leek me dus ideaal. Plus dat in huis wat krap is nu er al een grote kooi staat. En ik denk ook niet dat Fred vlak na een narcose zin heeft in Indy die om hem heen huppelt.
Wouzzy Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 heel veel succes !! :bounce:( en Fred zal het vast niet zo erg vinden, als hij eenmaal weet wat hem te wachten staan :yes: )
_Danielle Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Spannend hoor! Succes morgen! Het komt vast allemaal goed! En wens Fred ook maar succes van me.. Die is uiteindelijk de pineut..
Joseeke Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Heel veel succes morgen met Fred!Geef 'm anders maar een foto van Feline mee, dan weet ie waarvoor het gebeurd
Micha Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Heeeeel veeel sterkten en succes!!Hou ons maar op de hoogte!!
wupsie Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 heel veel succes morgen!! gaat vast helemaal goed komen!!!
Aniek Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Succes morgen en een knuffel van Macy voor Fred!
wupsie Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 huh? ik zie nu twee namen van dames staan??
Gast Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Ik geloof dat het eerst Macy was, maar dat het uiteindelijk Feline word, en dat Aniek haar nog bij de 'oude' naam noemt:)Geef Fred maar een dikke knuffel van me morgen:) Veel succes!
Gast Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Klopt, Macy heet bij Aniek nog Macy, maar zal Feline gaan heten.Veel succes voor zowel jou als Fred, komt goed hoor!
Lieke175 Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Heel veel succes morgen! Probeer je niet te druk te maken, het komt vast allemaal goed.
Dollie Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Geplaatst: 28 januari 2010 Dankjulliewel allemaal, en ik zal Macy's knuffel doorgeven hoor! Ik ga me nu nog even aankleden, mijn moeder is aan het ontbijten en dan gaan we.
Gast Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Het is de grote dag! Ik zal duimen dat alles goed gaat Heeft meneer al iets door? Haha.
Joseeke Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Dankjulliewel allemaal, en ik zal Macy's knuffel doorgeven hoor! Ik ga me nu nog even aankleden, mijn moeder is aan het ontbijten en dan gaan we. Hou je ons op de hoogte?Ik ben benieuwd hoe het strax gegaan is
Aanbevolen berichten