Juffrouw Pluis Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 (aangepast) Mijn konijn is ongeveer een week geleden gekoppeld aan twee dames. Omdat ik sinds dat moment controleer op bijtplekjes en daarbij ook in zijn hangoren kijk, is mij opgevallen dat hij kaal is onder zijn oren. Eerder keek ik eigenlijk nooit onder zijn oren of heb ik gewoon niet gezien dat hij kaal is. Ik heb voor de zekerheid al een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor aankomende vrijdag maar ik was benieuwd of iemand zo toevallig weet wat dit is/hoe het komt. Zes weken geleden is hij voor castratie bij de dierenarts geweest na een controleafspraak dus als er toen iets ongewoons aan zijn oren is geweest moet dat toch opgevallen zijn. De dames gaan vrijdag ook mee naar de dierenarts en hebben (nog?) geen kale plekken onder de oren. Ik heb een foto van hoe het er onder zijn oor uitziet maar ik vind het wel een beetje een ander beeld geven: De plekken die op de foto rood lijken zijn in het echt plekken waar zijn haar bruin is. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? 26 januari 2010 aangepast door Juffrouw Pluis
Aanbevolen berichten