nijnliefhebber Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Hallo allemaal, Mijn konijn ,BamBam, heeft een likplek ,van ongeveer, de grote, van een euromunt.Hij zit onder zijn kin, en wordt groter omdat hij maar blijft likken.Het is iets rood en kaal.Hij zit buiten. Eten doet ie gewoon en ik hoor hem niet knarsen wat kan het zijn ?En vooral wat kan ik eraan doen?Hij heeft niet graag dat ik eraan kom.Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen. Groetjes Jolanda
chan Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Misschien likt hij wel omdat het pijn doet of jeukt bijv. In ieder geval van pijn likken heb ik wel vaker gehoord.Misschien toch een keertje naar de DA gaan.
nijnliefhebber Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Geplaatst: 1 februari 2010 Hallo,Aangezien de klachten erger werden naar de DA gegaan.Het blijkt waarschijnlijk een hotspot te zijn.Iemand bekend hiermee? GroetjesJolanda
Esjes Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 Wat heeft de DA gezegd dat je moet doen? Heeft ie geen raad gegeven om dit te voorkomen?
Aanbevolen berichten