mickey/petunia Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 hoiik had een vraag iemand een idee wat het zou kunnen zijn mijn konijn is wat lusteloos en niest en maakt een soort braakgeluiden.ik maka me zorgen aangezien hij normaal vrolijk door de kooi huppelt en net zo als het vrouwtje onder stro kruipt enzodit is nu een paar daagjes zo hij eet en drinkt wel nogik heb een afspraak staan voor vanmiddag bij de dierenarts maar maak me zorgen misschien dat jullie een idee hebben
mickey/petunia Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 niemand een idee weet dat konijnen niet kunne braken maar hij maakt wel zo'n geluid had om 9 uur de kooi helemaal klaar en sinds dien is die niet meer van de plek gekomen waar ik hem neer gezet heb
Lies86 Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Goed in de gaten blijven houden.Eet en drinkt hij nog wel?Want dat is wel belangrijk! Hoe laat kun je naar de DA?
mickey/petunia Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 hij probeer nu rond te huppelen om 1 uur begint spreekuur en ga naar mijn stage plek hij heeft een heel klein beetje witlof gegeten en voor de rest beetje gedronken sinds 9 uur vanmorgen
The Email Female Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Hoe was het bij de dierenarts? Weet je al iets meer?
mickey/petunia Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 nee het was een bacterie naam kwijt maar kon ook abcessen veroorzaken weet niet of die er door komt maar had ook wat vocht in de longen.nog niet heel erg maar ik moest hem goed in de gaten houden.heb nu baytril mee gekregen en vandaag 2 spuiten maandag moet die nog een spuit.als die slechter werd moest ik onmiddelijk bellen
bunny ranch chanty Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Vreemde behandeling van je dierenarts batryl zou je zelfs tot 14 dagen moeten geven. 2 dagen is echt te weinig.......
mickey/petunia Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 onnee de baytril moet ik geven tot die op is niet maar 2 dagen hij krijgt alleen maandag nog een spuit erbij
mickey/petunia Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 oke hij heeft sinds vanmorgen niet gegeten en heb nu op advies van die baby voeding olvarit worteltjes gehaald dit moest van de dierenarts ik heb nu uit een pipet van zo'n baytril flesje gepakt en mijn vraag is hoeveel zou die hier van moeten?de dierenarts zei zoveel als je naar binnen krijgt
bunny ranch chanty Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 (aangepast) pijnstilling zou ik eerst proberen dan.....bij wortel hapje heb je een spuitje nodig geen pipetje....trouwens met een pipetje kun je noot de juiste dosering geven....voor de ab 22 januari 2010 aangepast door bunny ranch chanty
mickey/petunia Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 nee daarvoor heb ik ook een spuitje gekregen maar dat pipetje is een wat ik ooit van de stage heb mee genomen mocht toenhet ging gemakkelijk naar binnen en aangezien ik het spuitje liever voor de baytril hou heb ik het toch met pipetje gedaan en nu net zat die al weer zelf uit zijn bakje te eten hou de hoop voor hem erin hoor de hem net wel ff flink niezen maarja
nathalie b Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Je kan als het nodig is ook proberen de wortelhap op een schoteltje te doen;vaak willen ze het ook van een schoteltje likken......
mickey/petunia Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Geplaatst: 25 januari 2010 vandaag terug geweest voor 2de spuit hij zag er erg goed uit vinden ze en donderdag nog een spuit en de baytril afgeven en dan is die klaar
Aanbevolen berichten