Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi

ik had een vraag iemand een idee wat het zou kunnen zijn mijn konijn is wat lusteloos en niest en maakt een soort braakgeluiden.

ik maka me zorgen aangezien hij normaal vrolijk door de kooi huppelt en net zo als het vrouwtje onder stro kruipt enzo

dit is nu een paar daagjes zo hij eet en drinkt wel nog

ik heb een afspraak staan voor vanmiddag bij de dierenarts maar maak me zorgen

misschien dat jullie een idee hebben

Geplaatst:

nee het was een bacterie naam kwijt maar kon ook abcessen veroorzaken weet niet of die er door komt maar had ook wat vocht in de longen.

nog niet heel erg maar ik moest hem goed in de gaten houden.

heb nu baytril mee gekregen en vandaag 2 spuiten maandag moet die nog een spuit.

als die slechter werd moest ik onmiddelijk bellen

Geplaatst:

oke hij heeft sinds vanmorgen niet gegeten en heb nu op advies van die baby voeding olvarit worteltjes gehaald dit moest van de dierenarts ik heb nu uit een pipet van zo'n baytril flesje gepakt en mijn vraag is hoeveel zou die hier van moeten?

de dierenarts zei zoveel als je naar binnen krijgt

Geplaatst:

nee daarvoor heb ik ook een spuitje gekregen maar dat pipetje is een wat ik ooit van de stage heb mee genomen mocht toen

het ging gemakkelijk naar binnen en aangezien ik het spuitje liever voor de baytril hou heb ik het toch met pipetje gedaan en nu net zat die al weer zelf uit zijn bakje te eten

hou de hoop voor hem erin hoor de hem net wel ff flink niezen maarja

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .