Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vroeg me af wat de dosering van Nisyleen is voor konijnen met snot.

Stimpy heeft nog steeds snot :(.

Ik ben van plan naar de dierenarts te gaan maar ik wilde zijn weerstand op peil gaan brengen met Echinacea en met Nisyleen.

Ik weet alleen niet wat de dosering moet zijn (voor beide middeltjes), ik heb gezocht op het forum maar ik kon niks vinden.

Geplaatst:

Als ze nu nogsteeds snot hebben (gezien je vorige topic uit december) lijkt het mij verstandiger dat je niet nog een orale ABkuur gaat geven maar een kuur met duplocilline via injectie :).

Ik zou de werking van alternatieve geneesmiddelen als Echinacea en Nisyleen ook éérst bespreken met je DA om te zien of dit de werking van AB niet belemmert.

Geplaatst: (aangepast)

^ ja ik heb het besproken en het kan geen kwaad om het ernaast te geven. Ik hoop dat de dierenarts dan ook die duplocilline gaat geven. Ik had gebeld en het uitgelegd en ze zeiden kom eerst maar langs maar ik dacht ja ik kan wel langs komen maar dat maakt toch niks uit. Ze weten toch dat het snot is...? Weer die consultkosten.. ik kan het allemaal niet meer opbrengen. Is hier geen dierenarts die mij kan adviseren wat voor middel ik nu moet gaan geven?

aangepast door Ilovebunny's
Geplaatst:

Ik zou het gewoon aankaarten bij de DA, gewoon vragen hoe hij tegenover Duplocilline staat. Onze Nijn (en meer konijnen hier op BB) is door de Duplocilline kuur (uiteindelijk) van zijn snot afgekomen.

Weet je wel zeker dat je DA echt konijnkundig is?

Geplaatst:

^ nee dat weet ik niet zeker, ik denk dat het toch maar weer een gang wordt naar een kkda. De vorige ben ik heen gegaan omdat ik geen auto had en die dichtbij zat. Maar ik had gehoopt dat zij door de telefoon mij een advies konden geven omdat zij die antibiotica hebben gegeven die dus blijkbaar niet aansloeg (fenbendazol)

Geplaatst:

Heb niet alles gelezen...

Maar moet even reageren op je laatste post.