Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet dat het bij vrouwen wel zo werkt ;-) Zet ze samen in hun huis en de maandelijke cyclus past zich aan elkaar aan.

Nu hebben allebei mijn voedster last van de hormonen. De 1 begon en de dag erna begon de ander. Heel typisch.

Toeval?

Geplaatst:

Ik ben nog tamelijk nieuw in de konijnenwereld, maar bij hamsters werkt het ook zo inderdaad. Dus ik kan me voorstellen dat het met andere knagers ook het geval kan zijn.

Geplaatst:

Dat was hier idd ook zo (WAS, mijn dames zijn allebei gesteriliseerd om die reden)....

T was een tijdje rustig en dan hadden we weer 2 sjaggerijnige beesten...

Ben wel benieuwd of meer mensen dit herkennen!

Geplaatst:

in de wolvenwereld mag alleen de alfateef werpen...de rest wordt schijnzwanger op het moment dat de alfateef heeft geworpen. Zo kunnen de andere teven de pups voeden terwijl de alfa teef haar andere taken kan doen.

Ik merk het bij mijn voedsters ook, zo nu en dan is 1 dame schijnzwanger en volgt de ander direct daarna...het is gelukkig al een tijdje niet voorgekomen omdat ik ze heel erg probeer af te leiden door regelmatig iets te veranderen in het hok of voedsel te verstoppen etc.ik geloof dus wel dat dit kan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .