Stéphanie87 Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Mijn Franse hangoor is bijna 5 maanden. Ik wil een vriendinnetje voor hem en ik zag dat hier in de opvang een Franse dame zit. Ik heb haar nog niet in het echt gezien en ik weet ook niet of ze lief is en of het zou klikken, maar ik vroeg me af of mijn Franse hangoor al oud genoeg is om te castreren?Ik denk alleen dat het nu te koud is buiten om hem te castreren. Hij gaat dan natuurlijk een dag naar binnen bij de dierenarts en ik weet ook niet of hij dezelfde dag weer naar buiten kan.
jasmijn86 Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Hij is in elk geval oud genoeg om geholpen te worden.Hoe het in deze tijd zit met naar binnen halen, weet ik niet zeker.
bunny ranch chanty Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Als hij buiten zit en je hebt de mogelijk heid niet om hem in de schuur te zetten zou ik nog even wachten met castratie.
Stéphanie87 Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 Ik heb wel een schuur, maar het hok past daar niet in. Misschien een ander hok.Is het niet erg dan dat hij een dag binnen zit bij de dierenarts? En hoe lang moet hij dan in de schuur? Waarom moet hij eigenlijk in de schuur?
Lirazel Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Na een narcose kan een konijn wat moeite hebben om zich op temperatuur te houden, vandaar dat voor een buitenkonijn een schuur dan wat extra warmte is.
Stéphanie87 Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 Als het beter weer is. Bijvoorbeeld in april of mei, kunnen ze dan wel buiten herstellen?
bunny ranch chanty Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 jep maar dan nog moet je hem enkele dagen in een hok op handoeken houden omdat zijn wond moet genezen en niet vies mag worden.
Stéphanie87 Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 Ja dat weet ik nog van Vlekkie. Dan wacht ik denk ik maar tot april. Voor Lucky is het fijner om zijn eigen hok te blijven en lekker daglicht te zien. Mag hij dan wel in zijn ren of moet hij in zijn nachthok blijven? Das zou wel een beetje zielig zijn. Daar heeft hij maar één ruitje.Als ik het goed begreep is die voedster uit het asiel ook niet zo aardig, dus dat is misschien ook niet echt handig.
Aanbevolen berichten