SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 heee.mijn nijntje toen ik het hok open deed sprong hy niet naar my toe ik kon hem ook niet te pakken krijgen toen inplaats van vrolijk naar my toe te springen zit hy in zijn huisje enm zag ik vloeibare diarree liggen uiteindelijk kreeg ik hem te pakken toen zag ik dat hy ook wat rode schilfertjes in zijn oortjes had.is hy ziek?moet ik naar de DA gaan? alvast bedankt!
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 nu zit hy weer vrolijk te wassen in zijn ren en te graven!maar die schilvertjes en diaree vertrouw ik niet helemaal.
Gast Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Dan kan je het beste toch even naar de DA gaan lijkt mij.
Esjes Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Ik zou idd ook meteen naar de DA gaan!Ook even nakijken of je wel de juiste voeding geeft (maar dat verklaart natuurlijk de schilfers in het oor niet)
kmimmie Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 ik zou indd ook ff naar de da gaan, diaree en schilfertjes lijkt er toch wel op dat je nijn ziek is.
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 okeehy is nu wel weer aktief hy maakt binky's enzoow moet ik nu nog steeds naar de da gaan??
jasmijn86 Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Ja, schilfertjes in zijn oor sowieso niet goed. Diarree hoeft niet perse iets te zijn, maar kan wel. Dus zeker langs de dierenarts
Snoetje!! Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 jah, hij kan wel actief zijn maar dat lost het probleem niet op van de diarree.je kunt ook altijd de da bellen voor adviezen!!!
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 ik denk dat de diaree komt van het teveel groen voer denk iken die schilvertjes zitten allen aan de bovenkant van zijn oor.heeft iemand anders dit ook wel eens gehad?
jasmijn86 Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Bel gewoon de dierenarts voor advies. Dan vertellen zij wel of je moet langskomen. Het zegt trouwens niet zoveel dat een konijn nog actief is. Konijnen zijn prooidieren. Als ze zwak worden, dan is het vaak al te laat
kmimmie Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Bel gewoon de dierenarts voor advies. Dan vertellen zij wel of je moet langskomen. Het zegt trouwens niet zoveel dat een konijn nog actief is. Konijnen zijn prooidieren. Als ze zwak worden, dan is het vaak al te laat sluit me hier volledig bij aan
Aanbevolen berichten