SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 weet iemand hoe dit komt?is hij ziek?kun je er iets tegen doen? bedankt alvast! ________________________________________ lieve nijntjes gabbertje en blacky ik hou zo veel van jullie:love:wij blijven vooraltijd saampjes:love:
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 hy eet drinkt en keuteld nog gewoon zoals altijd hy ook ook heel veel hooi dus daar kan het ook niet aan liggen.
Dollie Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Misschien dat die ren tocht? In de wind staat? En weet je zeker dat hij het alleen dan heeft?
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 dat zou wel kunnen ja maar ik heb nog eern konijntje die staat daar ook naast in een ren maar die heeft het ook wel een beetje maar niet zo erg...ik denk dus tog dat het de togt is maar wat kan ik er dan tegen doen behalve schoonmaken rondom de oogjes?want hoe kan ik het ren dat niet laten tochten?xD dankje trouwens* ps ik heb ze noh nagekeken alles schoon neusje oortje geslachtsdeelen ze etn drinken en keutelen goed hoor!!
Esjes Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 zitten je konijntjes binnen of buiten?Als ze binnen zitten: uitzoeken van waar de tocht komt, tochtgat afsluiten.Als ze buiten zitten: zorgen dat je beschutting plaatst aan de west- en noordkant van de ren, zodat de ren uit de wind staat. Ook zorgen dat de opening van het nachthok zeker niet naar de west- of noordkant gericht is!
Stéphanie87 Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Bij mij krijgen ze vaak traanoogjes als het waait en koud is.
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 okeej gelukkig dat ze dan niet ziek zijn !!!!
Stéphanie87 Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Voor mij was het bij vlekkie goed te zien dat hij niet ziek was. Hij is namelijk wel een keer ziek geweest waar hij ook traanoogjes bij had. Die traanoogjes buiten in de wind zijn heel anders dan toen hij ziek was, maar ja ik weet natuurlijk niet hoe het er bij jou uitziet. Je kan kijken of het randje van het oogje mooi roze is en niet heel rood.
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 ja okeejhet randje is gewoon mooi roze als ik een soort groote vierkante houten ding tegen de kant van de ren zet is dat dan goed genoeg?
Esjes Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Wij kunnen niet weten hoe jou ren eruit ziet en wat je best kan doen.Bekijk zelf je ren, laat je verstand even werken en bedenk wat je kan doen zodat ze niet constant in de wind zitten, of dat ze toch op zijn minst een keuze hebben.Uit de titel van je topic begrijp ik dat je konijntjes niet altijd in de ren zitten. Ik neem aan dat het nachthok dus niet in/aan de ren ligt?Zorg er zeker voor dat ze in hun ren een beschutte plek (eventueel een extra hokje) tegen weer en wind hebben!
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 ookeej=] neej maar als het weer lente is gaan ik en myn pappa grote vaste ren maken:DIk ga glijk huises kopen want ze hebben wel speeltjes en ook zoon houten tuneel en nog een bak met stro en een houten tunnel maar daar zitten ze niet in )=
Aanbevolen berichten