Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Morgen toch even met Dirkje naar de DA, de hechtingen zijn er nog niet uit. Ze moeten zelf oplossen, maar als ze er na twee weken nog helemaal zouden zitten moest ik toch even langskomen. Moet morgen toch panacur halen voor Ibi en dan kan Dirkje gezellig even mee.

Geplaatst:

Dirkjes hechtingen zijn eruit hoor. Ze mag nu weer lekker bij Otje in de kooi. De wond in haar oorschelp is niet helemaal dicht gegaan, dus ze zou nu een oorbel kunnen, maar dat zou nog wel weer verder dicht gaan groeien. Kan alleen heel lang duren. Verder was de DA heel tevreden.

Geplaatst:

Mooi dat de hechtingen eruit zijn.

Over dat oorbel gaatje. Sprokkel is tijdens een (verschrikkelijk mislukte) koppeling eens flink te grazen genomen. Hij mist een hapje uit 1 oor en had ook meerdere gaatjes (ze was echt een kreng, vanuit het niets aanvallen, voordat ik er tussen kon komen). Ik dacht dat die gaatjes ook niet dicht zouden groeien, maar na maanden waren ze wel dicht. Maar het zijn wel verdikkingen, nu heeft hij dus 2 knobbeltjes in zijn oren zitten. M.a.w. Dirkjes gaatjes zullen tzt wel weer dichtgroeien :)

Geplaatst:

Ik ga er ook vanuit hoor. De DA ook, het kan alleen een paar maandjes duren. En ze heeft er zelf geen last van, dat is het belangrijkste.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Even een update.

Haar haar is weer mooi aangegroeid, dus het litteken is niet te zien.

Het gaat in haar oor zit ook al weer dicht, dit is veel sneller dan verwacht. Het gaat dus weer helemaal goed met mijn meid.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .