kmimmie Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 :O je zal wel erg geschrokken zijn..heftig ziet t er uit zeg.heel veel beterschap met dirkje
Laura1984 Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Fijn dat ze weer thuis is! Het ziet er inderdaad wel heftig uit! Hopelijk geneest het snel!
wupsie Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 zo! Beste wonden! Maar wel hip die zilverspray. Echt bling bling! Haha
Britt Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 haha idd, ziet er minder goed uit.ben wel geschrokken, pff gelukkig da t het nu weer goed gaat,Mar die wond ziet er niet echt smakelijk uit !ik blijf duimen voor jullie 2 !
Gast Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 zo! Beste wonden! Maar wel hip die zilverspray. Echt bling bling! HahaJawel he? Vond ik ook wel.Even een up-date:Dirkje likt de medicijnen zelf op uit de spuit, dat scheelt al weer een hoop geworstel. Verder merk ik eigenlijk echt helemaal niks aan haar. Buiten die enorme zilveren plek dan natuurlijk. Ze was net zelfs uitgebreid haar oor aan het wassen. Vond ik best een beetje eng, straks haalt ze het open ofzo. Maar volgens de DA kon dit geen kwaad.Ik geloof dat Dirkje een hele taaie tante is en dat we daar maar mooi geluk mee hebben gehad.Namens dirkje bedankt voor alle duimen
Flitzer Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Gelukkig dat het met de medicatie zo makkelijk gaat!En wat een dot is het:love:
Laura Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Wat heftig, en wat een wond zeg! Gelukkig heeft ze het overleefd en gaat het weer beter!Prachtig konijn trouwens:love:
sennepenneke Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Best heftig zeg...gelukkig gaat het de goeie kant op
Choco en Nijntje Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Arm Dirkje ! Die hebben ze goed te pakken gehad hƩ !Soms wel raar, nijntjes zien er meestal heel rustig en vredelievend uit en dan doen ze zo iets ! Bij Nijntje's castratie hebben ze ook die zilverspray gebruikt, al viel dit minder op omdat Nijntje grijs is...Ik zei nog tegen de DA, mooi assorti met haar pels die draadjes... :mdr:
Gast Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Ja mooi is ze he? En ondeugend echt niet te geloven.Ben heel blij dat ze er nog is, zag het echt even somber in. Vrijdag moet ze naar de DA voor wondcontrole. Nu zie ik niet zo veel van de wond door de zilverspray, maar de huid eromheen ziet er gewoon uit, niet rood ofzo. Ik ga er ook gewoon vanuit dat het goed is met de wond, maar toch wel prettig als de DA dit vrijdag even bevestigd natuurlijk.
Vivian Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Wat fijn dat ze weer lekker thuis is! Veel succes bij de da alvast.En wat is het een schatje zeg!
Gast Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Net even overlegd met de DA en ze mag er vanmiddag even komen voor controle. Morgen werd een beetje lastig voor mij. Om 4 uur moet ik er zijn, ik ga er gewoon vanuit dat alles goed is hoor.
Gast Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 En we zijn weer thuis....Dirkjes wond was mooi schoon en er zat geen vocht onder ofzo. Was ook niet rood of gezwollen, dus alleen maar goed.Da was erg onder de indruk van haar. Ze was een echte taaie tante.
YvonneH Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Fijn dat het weer zo goed gaat met haar :yes:
Flitzer Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Wat fijn dat het er allemaal goed uit ziet en de wond goed geneest, mooier nieuws kun je niet krijgen:D
Polly Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Fijn om te horen dat het goed gaat met dirkje en de wond goed geneest.
bunnyhop Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Ik duim met je mee,Hopend dat ze het gaat redden,Veel sterkte ermee
Gast Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Vandaag de laatste dag medicijnen voor ons Dirkje, ze doet het nog steeds prima. De zilverspray is al aan het vervagen en de wond eronder ziet er mooi schoon uit. Nog een paar daagjes tot de wond echt mooi dicht zit en de hechtingen eruit zijn en madam mag weer lekker bij haar zusje zitten, want ze missen elkaar toch wel hoor. Ik had Otje en Dirkje aan Ibi en meneer Frits willen koppelen als ze wat ouder zijn, maar dat durf ik nu dus niet meer. Hopelijk blijven de dames elkaar lief vinden.
chan Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Jeetje wat een verhaal, gelukkig gaat het weer beter!Ik zou ze ook nooit meer durven koppelen.
Choco en Nijntje Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Goed dat ze zo snel geneest ! :goed:Nog even en je ziet er niets meer van !
Sophia Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Wat een mooi beestje...! En de wond geneest goed zo te zien, of niet?
Gast Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Wat een mooi beestje...! En de wond geneest goed zo te zien, of niet?Ja volgens mij gaat het allemaal super goed met de wond. Morgen krijgt ze nog een controle, maar volgens mij gaat het echt prima met onze kleine meid.
Aanbevolen berichten