Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat vreselijK! Je moet je echt rotgeschrokken zijn!

Gelukkig was je er op tijd bij.. Dat van die schattige harige beestjes ZO fel kunnen zijn..

Veel beterschap, Dirkje!

• Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

he wat vreselijk nieuws zeg maar gelukkig is het goed gegaan bij de da en nou hopen dat ze snel weer de oude is.....ik duim hier hard voor je meid:yes:

Geplaatst:

Dank jullie wel allemaal. Het doet me goed dat Dirkje zoveel steun krijgt. Het is heel stil hier zonder mijn ondeugd. Otje vind er niks aan zo alleen, dus slaap ik vanacht maar lekker bij haar. Van slapen zal toch wel niet zoveel komen denk ik. Kan niet wachten tot het morgen is en ik haar op kan halen.

Geplaatst:

Je was er supersnel bij, dus de kans dat de wond mooi geneest is best groot.

Ik heb ook eens een konijn gehad met een enorme wond. 20 hechtingen gingen erin. En zij heeft het ook gered.

Houd moed!!!

Geplaatst:

Nou mijn lieve Dirkje is weer thuis hoor. Ik ben nu wel helemaal in de jubel stemming. Ze ziet er niet uit nu, ze heeft een of ander zilverkleurig spul over de wond heen (lijkt een beetje op verf), dus van de wond kan ik niet zoveel zien. Verder is er aan haar echt helemaal niks te merken. Ze is gewoon de lekkere ondeugd die ze altijd is.

Ze eet, drinkt, keutelt gewoon als altijd, dus ik zie het wel weer zonnig in.

Het moet alleen niet gaan ontsteken, maar daar heeft ze medicijnen voor.

Geplaatst:

Zilverspray!:D

Fijn dat het weer wat beter gaat, en lekker dat ze weer thuis is:) Succes nog met haar, we zullen nog eventjes doorgaan met duimen:)

Geplaatst:

@madammie: Ja dat zal het wel zijn, de DA heeft ook gezegd waarvoor het was, maar dat is me even ontschoten.

Geplaatst:

Oh even opgezocht, dat is natuurlijk om de wond te beschermen als een soort pleister. Logisch. Zo zie je maar dat ik er even niet helemaal bij ben vandaag, zal wel door alle emoties komen, kan ook echt alleen maar huilen nu (van opluchting hoor.)

Geplaatst:

foto0436.jpg

foto0440p.jpg

foto0443i.jpg

Hier dan even een paar foto's van de kleine meid. Ze zijn niet heel duidelijk, want madam wou niet stil zitten, maar dat is alleen maar een goed teken natuurlijk.

Geplaatst:

Zo dat ziet er heftig uit! Gelukkig heeft ze er verder geen last van. Ik hoop dat het snel zal genezen. Als haar haartjes weer terug groeien is er vast niets meer van te zien :D

Geplaatst:

De haartjes zitten er nog wel hoor. Lijkt wat kaal nu door de zilverspray. Ik denk ook dat we er bijna niks van zien als het genezen is. Ze heeft zulke lange haren in haar nek, dat die het vast goed bedekken. Ach en anders heeft ze een mooie oorlogswond

Geplaatst:

Even je topic gelezen Loura, maar wat zul jij geschrokken zijn! Gelukkig is het nu weer een stuk beter, al ziet het er wel heftig uit.

Dikke knuffel voor Dirkje en voor jou:love:

Geplaatst:

Ja Dirkje is een gewone meisjesnaam hoor. Ze zijn hier allemaal vernoemd naar PSV voetballers en dan moet je met dames een beetje creatief zijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .