Cassie Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 Wat vreselijK! Je moet je echt rotgeschrokken zijn!Gelukkig was je er op tijd bij.. Dat van die schattige harige beestjes ZO fel kunnen zijn.. Veel beterschap, Dirkje!
Choco en Nijntje Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 Hoop dat ze snel weer de oude is.Veel beterschap voor Dirkje !
Polly Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 (aangepast) Wat vreselijk zeg! Hoop dat ze snel weer opknapt. 18 januari 2010 aangepast door Polly
desi Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 he wat vreselijk nieuws zeg maar gelukkig is het goed gegaan bij de da en nou hopen dat ze snel weer de oude is.....ik duim hier hard voor je meid:yes:
Gast Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 Dank jullie wel allemaal. Het doet me goed dat Dirkje zoveel steun krijgt. Het is heel stil hier zonder mijn ondeugd. Otje vind er niks aan zo alleen, dus slaap ik vanacht maar lekker bij haar. Van slapen zal toch wel niet zoveel komen denk ik. Kan niet wachten tot het morgen is en ik haar op kan halen.
Saf Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 vreslij kis dat, dat wachten op je lievelingetje. Voor jou oo kveel sterkte e nprobeer goed te slapen
Gast Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 dank je wel:love: Ik ga mijn best doen hoor.
vinnie Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 vreselijk... hier staan alle duimen omhoog hoor er veel sterkte
Clover Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Je was er supersnel bij, dus de kans dat de wond mooi geneest is best groot. Ik heb ook eens een konijn gehad met een enorme wond. 20 hechtingen gingen erin. En zij heeft het ook gered. Houd moed!!!
Gast Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Nou mijn lieve Dirkje is weer thuis hoor. Ik ben nu wel helemaal in de jubel stemming. Ze ziet er niet uit nu, ze heeft een of ander zilverkleurig spul over de wond heen (lijkt een beetje op verf), dus van de wond kan ik niet zoveel zien. Verder is er aan haar echt helemaal niks te merken. Ze is gewoon de lekkere ondeugd die ze altijd is.Ze eet, drinkt, keutelt gewoon als altijd, dus ik zie het wel weer zonnig in.Het moet alleen niet gaan ontsteken, maar daar heeft ze medicijnen voor.
Gast Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Zilverspray! Fijn dat het weer wat beter gaat, en lekker dat ze weer thuis is:) Succes nog met haar, we zullen nog eventjes doorgaan met duimen:)
FemkeS Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Geweldig dat ze het zo goed doet! Een taaie dame dus
Gast Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 @madammie: Ja dat zal het wel zijn, de DA heeft ook gezegd waarvoor het was, maar dat is me even ontschoten.
Gast Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Oh even opgezocht, dat is natuurlijk om de wond te beschermen als een soort pleister. Logisch. Zo zie je maar dat ik er even niet helemaal bij ben vandaag, zal wel door alle emoties komen, kan ook echt alleen maar huilen nu (van opluchting hoor.)
Polly Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Lekker dat je meisje weer thuis is. Met jouw liefdevolle zorgen komt knapt ze vast snel weer op die taaie rakker.
Gast Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Hier dan even een paar foto's van de kleine meid. Ze zijn niet heel duidelijk, want madam wou niet stil zitten, maar dat is alleen maar een goed teken natuurlijk.
Dennis en Yvonne Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Heftig! Gelukkig dat ze er niet zon last van heeft. beterschap
FemkeS Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Zo dat ziet er heftig uit! Gelukkig heeft ze er verder geen last van. Ik hoop dat het snel zal genezen. Als haar haartjes weer terug groeien is er vast niets meer van te zien
Gast Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 De haartjes zitten er nog wel hoor. Lijkt wat kaal nu door de zilverspray. Ik denk ook dat we er bijna niks van zien als het genezen is. Ze heeft zulke lange haren in haar nek, dat die het vast goed bedekken. Ach en anders heeft ze een mooie oorlogswond
Esjes Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Arm beestje. Ben blij voor je dat alles is goed gekomen.offtopic: Je spreekt over een meisje, maar ze noemt Dirkje? moet kunnen natuurlijk
Flitzer Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Even je topic gelezen Loura, maar wat zul jij geschrokken zijn! Gelukkig is het nu weer een stuk beter, al ziet het er wel heftig uit. Dikke knuffel voor Dirkje en voor jou:love:
Gast Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Ja Dirkje is een gewone meisjesnaam hoor. Ze zijn hier allemaal vernoemd naar PSV voetballers en dan moet je met dames een beetje creatief zijn.
Aanbevolen berichten