Dollie Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 ...eindelijk een KK-DA gevonden!!!!!! Zal zo even een berichtje naar een modje sturen voor op de lijst (en sorry dat ik hier een topic voor aanmaak na alle gedoe moet ik mijn vreugde delen) want dit is gewoon echt super! Ik werd EINDELIJK serieus genomen wat betreft mijn EC verhaal, hij was verschrikkelijk aardig, is 'k weet niet hoe lang bezig geweest met Indy's voor geschiedenis en het in de computer zetten daarvan, hij heeft uigebreid gevoelt, de foto's nog eens bekeken.. De voeding besproken.. Slechte nieuws is dat hij denkt dat er weinig opties zijn: EC is zeker een optie wat betreft de klachten, maar na alle Panacur niet meer, het zou wel kunnen dat dit blijvende schade is. Een niet zichtbare steen is ook mogelijk en helaas behoort een tumor ook tot de opties.. Een echo is de volgende stap, maandag brengen we Indy heen. Als daar niks uit komt.. Ja dan zitten we met z'n allen met de handen in het haar, maar liever dat een KK-DA met de handen in het haar zit, dan dat een ander er nóg een AB-kuurtje tegenaan gooit! Het gaat trouwens om dierenarts M.A. van der Weijde van de Dierenpoli in Sappemeer.
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Wat fijn dat je eindelijk een KKDA hebt! Ik hoop er het beste van voor Indy!
sonia Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Wat super dat je eindelijk een goede DA hebt gevonden die je serieus neemt. Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is. Ik hoop dat de echo iets opbrengt.....
wupsie Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 wat fijn dat je bij deze da wel een goed gevoel hebt!En stiekem ook een beetje voor mij, voor als ik er bij mijn da niet meer uitkom ;-)
Dollie Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Geplaatst: 15 januari 2010 Hij zei ook dat ie net nog een cursus over EC gehad had, en dat ie eens ging informeren over Indy's geval, of we anders nog konden vaststellen of dit om EC ging of niet. (Aangezien bloedonderzoek vaak niet veel oplevert..)
Marilyn Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Fijn om te horen dat je je nu serieus genomen voelt dollie ! Sterkte met Indy
YvonneH Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Fijn dat je nu toch de juiste da hebt gevonden.Succes met Indy!
busylizzzy Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Hehe, eindelijk een dierenarts die je serieus neemt. Wat fijn. Sterkte en succes maandag!
desi Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 hehe eindelijk heb je er eentje gevonden, super zeg!!!succes met jouw lieve Indy:yes:
sippi__x Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Super seg ! Veel succes met Indy maandag ..
Simoon_X Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Kijk, da's nou een goeie dierenarts voor konijnen! Wat 'n opluchting dat je nu eindelijk een KK dierenarts hebt!
Dollie Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Geplaatst: 17 januari 2010 Dankjulliewel! Ik hoop dat het mee valt maandag, ondanks de vooruitzichten.. Mireille denkt meer aan nierfalen, dus als er niets uit de echo komt wil ik dat er gelijk bloedonerzoek wordt gedaan (in overleg met de DA dan) en anders weet ik het ook niet meer eigenlijk.
Dollie Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Geplaatst: 18 januari 2010 Het is bijna zo ver, z'n spulletjes staan klaar.. Zal zo nog wel even een foto posten (moet ik even m'n camera pakken, ben te lui.. ) want ik zal eerst iemand anders uit het vervoersmandje moeten sleuren.. :rofl:
Gast Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 Heel veel succes straks! Jij en Indy krijgen een dikke knuffel van me:)Laten we hopen dat er iets op de echo te zien is, en dat je eindelijk wat wijzer wordt wat betreft wat Indy heeft..
Dollie Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Geplaatst: 18 januari 2010 Dankjewel!! Ik hoop het ook, en dan nog het liefst een blaassteen want dan kan ie onder het mes en is het klaar.. Maar de DA rekende er niet op, hij voelde wel wat stevigs dacht ik, maar een blaassteen van die grootte zou dus wel te zien moeten zijn op de foto's tenzij ie niet uit calcium bestaat, wat wel kan, maar Indy plast geen bloed (urine is nagekeken, het kleinste spoortje bloed hadden we dus wel kunnen ontdekken) en dat is toch vreemd als het wel een blaassteen is. Maar ookal is het een tumor of nierfalen, dan weten we het tenminste.. Hij heeft het nu toch al! Misschien kunnen we het nog behandelen, sowieso kunnen we er rekening mee houden dan..
Dollie Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Geplaatst: 18 januari 2010 Zoek degene die blijkbaar wel graag naar de dierenarts wil.. :whistle2: De patient zelf ook nog even..
Loesah Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 Ik hoop echt voor je dat ze wat vinden waar ze wat mee kunnen..
wupsie Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 wat heeftie toch een prachtig koppie!! ben je al weer terug? of moet je nog?in het laatste geval: succes!!
_Danielle Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 Spannend...! Hoop dat het niets ernstigs is en dat hij er voor behandeld kon worden, en dan weer lekker een gezond konijntje is... Voor zowel jou als voor hem...Ik duim!
Dollie Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Geplaatst: 18 januari 2010 Ik ben intussen even drie uurtjes op school geweest, Indy is nog steeds bij de DA, mag pas om HALF VIJF bellen :| hoe kom ik de tijd door zeg.. Dankjulliewel voor jullie duimpjes we hebben ze hard nodig :yes:
Jsmn Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 Poeh.. half 5 pas??? Dat is wel lang wachten nog Goed dat je zolang naar school gegaan bent:party:
Gast Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 Ik ben ook benieuwd! Heb zelfs op school nog even in je topic gekeken, maar toen mocht je dus nog niet bellen.
Aanbevolen berichten