Konijnnie Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Is het slecht voor de gezondheid van konijnen als ze nu met dit vriesweer buiten staan? Bij ons staan ze altijd in de garage, maar die is niet zo heel vele warmer, daarom staat hij nu al sinds oud en nieuw bij ons in de hal.
Dollie Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Dat ligt eraan: Als je konijn al sinds de zomer buiten zit, gezond is en een goed, tochtvrij hok met een hoop stro heeft, is er hoogstwaarschijnlijk geen enkel probleem. Als je konijn niet de kans heeft gehad een goede wintervacht op te bouwen, doordat hij binnen heeft gezeten, moet je 'm nu niet naar buiten doen. Maar dat is logisch en lijkt me nu ook niet het geval?
Konijnnie Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Geplaatst: 15 januari 2010 Maar als het 2 graden boven nul is kan ik 'm dan buiten even laten rennen voor bijvoorbeeld een half uurtje?
Laura1984 Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Hij staat nu in huis als ik het goed begrijp? Dan is het niet goed om hem nu buiten te laten, en kun je het beste wachten tot het weer lente is. Het temperatuursverschil is nu veel te groot, dat is niet goed voor je konijn.
Dollie Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Niet doen, straks is ie hartstikke ziek.
Aanbevolen berichten