Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou, gisteren heb ik rond 8:30 uur de twee kleine dames afgegeven bij de DA. Zakje SS mee, beetje hooi, beetje peterselie. Mijn favoriete assistente was er, dus ik liet ze met een gerust hart achter.

We hebben samen nog even naar de stifttandjes gezocht. We vonden er 1, redelijk in het midden van de bovenkaak. Ze zou het aangeven aan de DA en vragen of hij deze wilde beoordelen. Voorzover ik kon beoordelen met mijn leken-verstand, kon het ding gewoon blijven zitten. Het was een heel klein puntje en als dat al 5,5 jaar zo is, lijkt me dat geen probleem.

Om 13:000 uur mocht ik bellen hoe alles was verlopen. Toen ik belde, was mevrouwtje alweer helemaal wakker en alert, dus ik mocht haar om 14:00 uur alweer op komen halen.

De DA kwam nog even speciaal naar me toe. De tandjes heb ik ook mee gekregen. Hij heeft ze allebei even helemaal nagekeken. Ze zijn netjes door de APK heen! Hij kon onder andere geen tekenen van tumoren ontdekken en hij heeft ze gewogen (Resp: 0,99 en 1,2 kg).

Thuisgekomen heb ik ze in de gerage gezet. Aagje was eigenlijk het meest onder de indruk van het hele gedoe. Kaatje begon meteen een lekker plekje uit te zoeken. Ze at wat SS uit mijn hand en toen wilde ze even lekker in het doosje zitten wat ik had neergezet.

Aagje wilde nog even niks eten.

Elk uur ben ik gaan kijken. Elk uur wat eten aangeboden. Aagje had wel trek in de peterselie, maar wilde eerst nog geen SS eten. Kaatje wel, die leek nergens last van te hebben.

Vanmorgen vielen ze samen op de gebruikelijke manier aan op hun bakje eten en dus heb ik ze weer in hun eigen hok gezet buiten. Het was vanmorgen ook niet zo koud. Het dooide net. Ze renden meteen allebei van het trapje af en gingen buiten lekker lopen rondrommelen.

Stomme onhandige tanden eruit en alles goed verlopen, konijntjes helemaal in orde.

Ik ben helemaal tevreden!

Geplaatst:

Ja, dat vergat ik nog erbij te zeggen. Ook die is foetsie.

Gisteren bij de DA zag ik nog een beetje dat er wat gebeurd was bij haar bekje. Beetje rood en duidelijk een wondje. Maar gisteravond toen het buurmeisje even kwam kijken (zij verzorgt alle dieren als we dit weekend weg zijn) toen kon ik eigenlijk al bijna niks meer vinden zonder dat ik echt haar bekje had moeten open maken.

Ik denk dat ze heel snel geneest.

Geplaatst:

Homer is nu sinds 10 dagen tandloos en ik merk alleen dat hij nog wat onhandig eet en niet zo goed meer met zijn speeltjes overweg kan. maar de wondjes waren erg snel genezen.

Geplaatst: (aangepast)

Ok, dat is fijn om te horen.

Ze kon al niets meer met die tanden aanvangen. Ze was dus al gewend om haar voer naar binnen te werken met haar tong en lippen. Ik merk niet aan haar dat ze er nu meer moeite mee heeft. Eerder minder, omdat die rare tanden niet meer in de weg zitten.

Ik zal kijken of ik vanmiddag "after" foto's kan plaatsen. De "before" foto's heb ik al staan, ik zal ze even zoeken en hieronder zetten.

Ze zijn niet heel erg duidelijk, maar het geeft wel een beetje een beeld.

clover-319-albums-aagje-kaatje-picture23919-aagje-bruin-wit-kaatje-zwart-wit.jpg

aangepast door Clover
Geplaatst:

Hihi, ja inderdaad!

De laatste week zag het er echt niet uit. Maar ik heb ze niet meer geknipt. Dat was op de foto net gebeurd, omdat ik even geen andere keus had.

Ze zijn echt als een speer gegroeid. Het zag er niet uit.

Ik ben echt blij dat ze er nu lekker uit zijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .