josti Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Je zou de kippen ook met stronghold kunnen behandelen maar omdat dat een beetje dure aangelegenheid wordt als je 30 kippen hebt doe ik 404 spray voor de kipjes. Ik zal eens op de bus kijken wat de werkzame stof is daarin.Maar als ik het geod begrijp kun je de kippen ook behandelen met wat jij hebt. Een keer behandelen met stronghold en zonodig herhalen na een maand. Is het zo moeilijk om iets op te laten sturen vanuit NL bijvoorbeeld???
sonia Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Geplaatst: 10 februari 2010 Het spul wat ik nu in huis heb, Revolution, is vergelijkbaar met Stronghold, op basis van selamectine. En ik heb maar 4 kippen, dus dat valt gelukkig mee :mdr:. Dan moet ik alleen nog de dosis voor de kipjes weten...
Dollie Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 De dosering zou ikecht niks over weten, maar ik moet maar weer eens een bijzonder nutteloze reactie posten... Ik was er heilig van overtuigd dat jij twee Franse Hangoren had. Hoe kom ik daar nu bij dan???
sonia Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Geplaatst: 10 februari 2010 Haha, Dollie. Hoe je daar bij komt weet ik niet. Wat mijn Cusi en Chami voor konijnen zijn weet ik niet, maar in ieder geval zijn het geen Franse Hangoren. Bij Cusi zijn de oren niet eens gaan hangen terwijl dat wel de bedoeling was...:mdr:
sonia Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Geplaatst: 26 februari 2010 Nou ja, heb ik ruim een week geleden de nijnen met Revolution behandeld, zie ik wéér een dikke vlo op Chami. Dat spul zou een maand moeten werken toch? Of was de dosis dan toch niet hoog genoeg? Per kilo konijn heb ik bijna 0,1 ml aangehouden..., zelfs nog wat meer dan gepland. Of zijn die vlooien hier bijzonder agressief ofzo...
heidi-77 Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Phoe lastig! Zijn het niet de eitjes die zijn uitgekomen?
sonia Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 Ik heb het op de huid in de nek opgebracht.
Gast Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Heb je middel gebruikt wat de vlooien alleen doodt, of ook de eitjes aanpakt?
sonia Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Het pakt ook de eitjes aan. Maar ik las op de website dat het ongeveer 28 dagen kan duren voordat alle generaties uitgeroeid zijn, dus ik wacht nog even af.
Aanbevolen berichten