Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een vraagje ons konijn heeft een tijdje diaree gehad dit kwam doordat hij een teveel eiwit in zich had. Advies gekregen stoppen met groente en voer gekregen van de dierenarts hij had ook medicijnen gekregen. Dat ging hartstikke goed maar we wilden weer de groente langzaam gaan opbouwen, zoals witlof waar hij eerst goed op reageerde Maar nu als ik dus weer wil gaan opbouwen met witlof gaat het helemaal mis. Hij word weer helemaal ziek. Enige waar hij goed op reageert is wortel maar dit mogen ze weer niet teveel hebben. We hebben van alles geprobeerd van verschillende groentes, maar geloof me hij word echt hondenziek en dat wil ik ook niet. Wat is nu het beste wat ik kan doen.

Hij krijgt nu dus alleen het voer van de dierenarts, kruidenhooi/hooi en wortel. Andere groentes werkt niet want hij houdt dan echt 3 dagen diaree en advies van de dierenarts was ook niet meer teveel proberen.

Heeft iemand hier ook wel mee te maken en graag advies. Ik weet het gewoon niet meer.

Geplaatst:

Begin je wel met stukjes even groot als het formaat van een postzegel? Daar begin je mee op dag 1, en dan op dag 2 mag het stukje dubbel zo groot zijn, en steeds de poep controleren, naarmate daarvan ga je verder met het uitbreiden van de grootte van de stukjes groente.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .