chantal40 Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet neerzetten, maar mijn nijn doet een beetje raar... Hij is gister gecastreerd, en hij heeft nu een beetje "fases" dan hupt ie vrolijk door het hok, en vervolgens ligt ie weer en uur half met zn oogjes dicht, ik neem aan uit te rusten... Maar sinds vanmiddag doet ie een beetje vreemd?Hij zit dan gewoon relaxt, op vier poten, maar laat zich dan zomaar ineens op zijn zij vallen, zo blijft ie dan even liggen, en een kwartiertje later oid, staat ie weer op en gaat ergens anders zitten.Ook zit ie steeds aan zn wond neem ik aan te likken, maar dan maakt ie er een beetje rare geluiden bij, een beetje knorren.... Is dit normaal gedrag na de castratie, of is ie gewoon nog een beetje in de war?
Laura1984 Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Ik zag dat je hier ook een topic hebt:http://www.bunnybunch.nl/community/gedrag-koppelen/32520-gedrag-na-castratie.html#post815169 Dan kan hier een slotje op, het is eigenlijk niet de bedoeling om dubbele topics te openen
Aanbevolen berichten