YvonneH Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Wat jammer dat Ollie nu zo bang is. Hopelijk trekt hij straks weer snel bij.
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Komt wel goed geduld en lekker verwennen.
nathalie b Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 Ik hebt best geduld.....maar hoe kan ik hem verwennen als hij er steeds vandoor gaat?Vandaag had hij weer een minder eten dag en zal even kijken hoe dat morgen gaat.Volgende week heb ik de hele week vakantie en zal eens kijken hoe het dan gaat....
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Je kan een konijn alleen verslaan als jij slimmer bent dan hem......
nathalie b Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 ?????????? die,ik niet snap ........?????uitleg?
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Haha je hebt volgende week een week om daar over na te denken
nathalie b Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 (aangepast) Grapjas!Hij is trouwens net stampend en wel zijn ren in gegaan!Wortelhapje wil hij wel eten in ieder geval maar hoor hem niet tandenknarsen ofzo.... 11 maart 2010 aangepast door nathalie b
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Hij toond karacter lol Nat ga je volgende week gezellig worteltjes eten met hem :mdr: Piknikken in de huis kamer :bounce:
nathalie b Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Geplaatst: 14 maart 2010 Als ik Ollie zo ver heb dat ik hem mag aaien gaat hij volledig met zijn hoofd plat op de grond liggen.....lijkt een beetje op een onderdanig hondje zeg maar.Zijn kontje blijft dan in de "ik ga wegrennen" stand.Het totaal niet spelen en het niet rondhupsen blijf ik wel raar vinden....
nathalie b Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Geplaatst: 14 maart 2010 Manlief moet met zijn hand/arm languit schuivend over de grond Ollie benaderen....dan rent hij niet weg en laat zich dan "gewoon" aaien.Maar als je opstaat uit je stoel en je loopt al pratend naar Ollie toe gaat hij stampen en rennen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Dan is ie dus onderdanig aan jouw.......dit heeft tijd nodig.
nathalie b Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 Picknicken met worteltjes is geen succes maar...............het zoek de appeltjesspel wel!We hebben kleine stukjes appel onder de tafel gelegd en een aantal op tafel;bij Ollie ook een innie mini stukje buiten de ren gelegd en die ging hij eerst opeten.Daarna ging hij een beetje zenuwachtig rondjes draaien en rende onder de tafel pakte een stukje en rende hard weer weg.Maarja die andere stukje ruiken ook wel lekker.....dus daar kwam hij weer.Na een paar stukjes rende hij niet meer weg.Die stukjes waren op maar waar komt die lucht vandaan?Voorzichtig een stukje van tafel gehaald en aan hem gegeven.....die moest hij dus niet!Heb mijn arm gewoon naar beneden laten hangen en jahoor daar kwam meneer....Hap en hollen!Je ziet hem twijfelen maar wil het wel.....uiteindelijk heeft hij tussen ons in toch een stukje op durven eten en is daarna even gaan rondhupsen door de kamer.Volgens mij is hij nu een beetje moe van de inspanning en ligt te slapen in zijn ren;zal niet voor lang zijn en ben benieuwd of Ollie vanavond nog de kamer in komt maar het begin is er.....
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Haha wees creatief he! maar hij eet en keuteld wel goed verder nu...iets pikken vinden ze ook leuk trouwens....
nathalie b Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 (aangepast) Eet en keuteld goed!Stiekem is hij weer wat nieuwsschierig maar wel erg voorzichtig.....Probeert zich nu in een te kleine doos te verstoppen maar krijgt zijn kontje er niet in....We laten hem gewoon ook een beetje zijn gang gaan. Vrijdag moet Ollie op kontrole komen en hopen we dat we kunnen stoppen met de duplocilline... 15 maart 2010 aangepast door nathalie b
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Dat zou fijn zijn....je kunt ook zonnebloempitjes verstoppen......die ruikt ie wel.
nathalie b Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 Oke,dat zal ik morgen eens proberen..
desi Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Jammer dat hij zo bang is geworden maar wat geweldig dat hij weer bijna de oude lijkt qua gezondheid:yes:En petje af voor jullie hoor, hij boft heel erg met zulke top baasjes:yes:
YvonneH Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Gelukkig trekt hij weer voorzichtig bij :yes:
nathalie b Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 :yes::yes::yes: .....Vanmorgen ging meneer alles afsnuffelen waar gisteren de appelstukjes lagen!(zo dom is hij dus niet!) Vanavond kwam hij weer als vanouds klokslag vijf uur naar de keuken om aan mijn broekspijp te trekken.....groente tijd!
nathalie b Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Misschien een stomme vraag maar......aangezien de temperaturen lekker omhoog gaan morgen en overmorgen zou Ollie dan zonder gevaar een uurtje buiten mogen spelen?...s'middags dan in het zonnetje.Als hij dat wil dan hĆØ...
nathalie b Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 S'avonds is hij banger dan overdag.Vandaag heb ik wel zijn kinnetje kunnen bekijken en die ziet er nog steeds kaal met hier en daar een korstje uit...dat is vreemd want het had al over en/of verbeterd moeten zijn....
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Hij kan gewoon naar buiten over dag bij 10 graden of meer geen probleem.Die wond dat kan wel lang duren voor dat genezen is.Een ram hier met kale kin en wond onder kin had 4 maanden nodig te herstellen.
nathalie b Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Geplaatst: 17 maart 2010 Vanmorgen is meneer dus niet in zijn hum.....we gooien weer overal mee;we vreten weer aan het hok......kan natuurlijk ook verveling zijn.Hij eet wel gewoon maar schiet dan weer snel onder zijn hok..
nathalie b Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Geplaatst: 17 maart 2010 Meneer heeft lekker even buiten gehupst.....alles opnieuw verkennen en onderzoeken.Volgens mij vond hij het doodeng maar heeft uiteindelijk ook even languit in de tuin gelegen...Eerlijk gezegd had ik gedacht dat hij buiten helemaal uit zijn pan zou gaan (net als "vroeger") maar dat deed hij dus niet.Denk ook wel dat het duidelijk is dat Ollie minder ziet maar toch ook niet helemaal blind is.Wel kwam hij een paar keer naar mij toe voor een aai over zijn bol en hupste dan weer een stukje weg....
Aanbevolen berichten