nathalie b Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 Nathalie een tipje verlaat je huis niet meer he! :mdr:Levens gevaarlijk zo :whistle2: als een kip zonder kop gelukkig wel met Ollie De vorige keren ook geen last van gehad maar vandaag was ik een wandelend rampgebied:yes:! Ook deze dag komt tot een eind.......
Gast Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Ah meis, zoveel zenuwen ineens. Ik kan ook opeens heel zenuwachtig worden hoor, je moet mij maar gewoon mijn ding laten doen als er een dier bij de DA zit van mij haha. Een knuffel voor jou én Ollie. Hoop dat hij zich snel beter voelt. Dat hij iets gegeten heeft en gekeuteld is al goed natuurlijk!
nathalie b Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 Ik was al naar voor we erheen gingen....Maar toen kreeg hij een prikje terwijl hij in mijn armen lag en zakte langzaam in slaap en voelde mijn maag al draaien.....Normaal geen probleem maar was zoooo bang dat het ventje niet wakker zou worden.....
bunny ranch chanty Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Tuurlijk maak je je daar druk om......maar dat je lichaam daar zo op reageerd :mdr:
nathalie b Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 Vanacht heeft Ollie goed gegeten en gekeuteld.Hij is alleen ineens erg bang voor mij maar zal wel overgaan denk ik.....
jasmijn86 Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Fijn dat het goed gegaan is. Hij zal nog wel boos op je zijn
nathalie b Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 Ik kan hem ok wel goed begrijpen hoor!Vanmiddag moeten we ook weer de traanbuisjes laten spoelen en denk dat het allemaal best veel is voor het ventje......
nathalie b Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 Ollie eet goed...maar telkens als hij iemand aan ziet komen rent hij in paniek weg.Gaat dan naar zijn veilige plekje onder zijn hok.Vind dit wel een beetje raar gedrag van Ollie ,dit heeft hij nog nooit gedaan..... Zou dat met de narcose te maken kunnen hebben of is er weer wat op komst....
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Nieuwe tik van Ollie hij houd jullie zeker bezig......
nathalie b Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Geplaatst: 5 maart 2010 Zaterdag gaan we voor het laatst de traanbuis spoelen.Vanmorgen liep de traanbuis als een kraantje.....in plaats van drup,drup!Het gaat dus de goede kant op!Ik denk dat het gedrag langzaam weer zal herstellen ,maar dat hij dat steeds naar de DA een beetje zat is........Meneer ligt nu onder de eettafel en af en toe schiet hij wat keutels onder de stoel door alsof hij zeggen wil :kijk alles doet het nog ! De beschadiging van zijn oog is wel helemaal genezen maar er blijft nu een blauwe gloed achter,was vorige keer ook maar toen moesten we blijven zalven en nu niet.Het is niet troebel bij de pupil maar het lijkt op vocht in het oog......
nathalie b Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Geplaatst: 5 maart 2010 Vandaag heeft meneer een niet eten bui......ligt sinds vanmorgen onder de eettafel.Ik heb hem net in de ren gezet en heeft wat wortel hap gegeten,wat groente en een inni mini hapje met biks.ligt nu weer languit voor zijn bakjes en is dus niet aktief.....zal toch niet weer misgaan.....
nathalie b Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 Volgens mij had Cindy weer gelijk:he:!Gisteren een echte baaldag en vanmorgen heeft hij toch weer gegeten en zit nu bij manlief in het zonnetje naar buiten te kijken:yes: Wel gaat hij stampen als je je plotseling beweegt of zijn ren instapt...maar gisteren avond kwam er visite en toen bleef hij gewoon zitten tot ik opstond om wat te drinken te pakken....Hij vertrouwd mij dus gewoon even niet meer.....en groot gelijk heeft hij ook nog! Vannacht heeft hij trouwens wel goed gegeten dus.......ikke even niet in de buurt ...:yes:Ik laat hem lekker even zijn gang gaan;ben wel blij dat hij dus wel naar manlief toegaat :whistle2:Vanmorgen de laatste keer traanbuisje laten spoelen en die loopt als de brandweer dus daar gaan we mee stoppen,het stuk onder zijn oogje blijft ook mooi droog .De DA heeft met Ollie afgesproken dat ze hem wel heel lief vind maar dat ze hem voorlopig even niet wil zien........ben benieuwd !Duplo moeten we nog 2 weken spuiten en dan stoppen.
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Tja soms he die fransen kunnen er wat van......Een mega karacter maar soms ook van die watjes....Het duurt eff voor hij jouw weer vertrouwd maar het gaat goed komen hoor!We zijn nu klaar met Ollie daar ga ik zeker wel van uit wat een avonturen weer!Rust in de tent graag.
nathalie b Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 Ik heb net een uurtje bij Ollie in de en gezeten......en meneer kwam heel voozichtig naar me toe.Ben stil bljven zitten en heb wat groente in mijn handen gedaan,Stukje voor stukje kwam hij het heel voorzichtig halen.Daarna ging hij met zijn neus tegen mijn teen stoten en heb ik hem even geaaid.Toen ik stopte ging hij zoeken waar die hand was en ging mijn arm wassen.....Heb hem nog even lekker geaaid en ben rustig de ren weer uitgekropen en meneer bleef rustig zitten! Vertrouwen is er dus nog...kost alleen een beetje tijd!Die tijd krijgt hij van mij;hij heeft het verdiend!Al is het een jaar...komt tijd; komt raad....
tante10 Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Natuurlijk krijgt Ollie weer alle vertrouwen in jou. Het beestje weet//voelt echt wel dat je alleen het allerbeste voor hem wilt. Je bent een superbaasje!
nathalie b Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 Misschien dat hij nu ook echt slechter gaat zien en daardoor ook nog eens eerder schikt?
nathalie b Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Geplaatst: 8 maart 2010 Ik moet even zeggen dat het best redelijk gaat met Ollie ;hij eet redelijk en keutelen gaat goed....alleen is hij nog niet superaktief.Wel komt hij s'avonds uit zijn ren en hupst steeds verder de kamer in...maar nog geen "grappen " van zijn kant.Speelt niet en zit niet te klieren zoals anders...We zijn wel met de metacam gestopt op zaterdag en hoor geen tandenknarsen maar heb wel het idee dat hij toch nog niet lekker in zijn bontje zit.....
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Je kunt hem ook uitdagen natuurlijk......heb je een stoffer :mdr:
nathalie b Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Geplaatst: 10 maart 2010 We zien dat het goed gaat met ollie maar hij lijkt steeds banger te worden......zelf als we hem aaien rent hij al weg.Ligt het liefste de hele dag onder zijn hok...ik weet niet meer hoe ik zijn vertrouwen weer terug kan winnen.Als ik bij hem ga zitten komt hij even kruipend naar me toe maar zodra ik mijn hand beweeg is hij weg.....Deze week nog uit en volgende week ook nog de hele week AB (om de dag)...komt ook niet ten goed van zijn gedrag.Vind het zo vervelend dat zo'n grote mensenvriend zo bang geworden is voor ons...kan het gewoon niet begrijpen en hoop dat dit nog goed komt....we missen gewoon de knuffelmomenten.
Aanbevolen berichten