Ga naar inhoud

Ollie heeft een infectie.....


nathalie b

Aanbevolen berichten

Vanmiddag met Ollie naar de DA geweest.....meneer begon weer te knagen aan zijn hok en had een super traanoog,groente bleef ook weer staan.Er zit weer een ontstoken kiesje in zijn mondje....

Traanbuisjes zijn doorgespoeld en dat blijven we ook nog even doen.Sinds de behandeling is zijn wang wel weer droog dat wel.

We gaan weer aan de gang met metacam en duplocilline.....Bikkeltje Bikkeltje wat doe je ons aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We zijn weer terug!Ollie is goed door de narcose gekomen en mocht lekker mee naar huis.Hij heeft al stiekem een hapje van zijn groente genomen maar meneer is nog een beetje wankeltjes (net als het vrouwtje!).

Was door alle zenuwen portemonee,telefoon en camera vergeten en was blij dat ik Ollie wel had meegenomen...(wat ben ik een duffe doos zeg!).

De tandarts had het wel leuk gevonden,een foto reportage op BB ! Het ging allemaal best goed tot hij de kies voor me neerlegde en zei "zo,dit is de boosdoener!zal ik hem inpakken?"...toen hing ik over de vuilnisbak! hij moest er erg om lachen,omdat dat de vorige keer niet gebeurde maarja ik was ook zo nerveus.Na de ingreep hebben ze Ollie zijn traanbuisje weer gespoeld en deze liep nu wel redelijk goed door....

Morgen weer terug voor de traanbuisspoeling,dat moet de hele week nog verder en hoop dat het allemaal helpt.

Ben blij dat het ventje het weer heeft overleefd en verder goed hersteld.Ollie heeft nu een bord met groente staan,een schotel wortelhapje en een bakje biks.

Ik laat hem nu even lekker met rust en hoop dat hij straks zijn ding gaat doen.

aangepast door nathalie b
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah meid toch, moest je spugen? Nou ja..dat kan de beste gebeuren he. Gelukkig dat alles goed gegaan is. Hoop dat het nu eens helemaal goed gaat komen!

Ik dacht nog hĆØ,wat er niet in gaat komt er ook niet uit..(favo uitspraak van manlief) maar waarschijnlijk was nog niet alles eruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kies ben ik dus ook vergeten........Was wel een brede en dikke kies.Volgens mij 1 van de achterste kiezen.

Ollie eet groente en heeft net eerst een natte kwak met poep neergelegd en daarna een berg gewone keutels....kan van de spanning komen toch?

Nathalie een tipje verlaat je huis niet meer he! :mdr:

Levens gevaarlijk zo :whistle2: als een kip zonder kop gelukkig wel met Ollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .