Ga naar inhoud

Ollie heeft een infectie.....


nathalie b

Aanbevolen berichten

Daar het laatste topic qua titel niet meer kloptte begin ik even een nieuwe...

Het laatste probleem was een infectie aan de buitenkant van zijn mond,naast de geurklier onder zijn kin.

We zijn gaan behandelen met Procpen en leek op te knappen.

Nu zijn we vanmorgen weer geweest en het heeft zich uitgebreid naar de linkerkant.....dus zeg maar zijn hele kin.Van mondhoek naar mondhoek....

We gaan Ollie nu een week behandelen met een andere AB.

Enrofloxine (baytril?) 2x daags een injectie.......

Ik hoop dat dit werkt ......vindt het zo sneu voor hem.We hadden juist afgesproken dat hij dit jaar goed zou beginnen en 2 maanden niet ziek zou zijn en nu toch weer dit......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het ging best goed met Ollie maar nu eet hij sinds gisteren eigenkijk veel groente,minder biks en keuteld wat minder als normaal.....Vanmorgen wilde hij zelfs zijn favoriete lekkertje niet opeten en dat baart mij zorgen.

Ik vraag me af of hij last heeft van de AB of dat er toch wat anders speelt;Ik heb de DA gebeld en moet het even aankijken en eventueel wortelhapje gaan geven....

Maandag in ieder geval daarheen om 9 uur.

Had gehoopt dat hij op zou knappen maar heb eerder het gevoel dat het niet zo is;ben zo bang dat er toch wat anders is...

Hij kan nog steeds niet zonder metacam en volgens mij had dat al lang moeten kunnen.(dit hebben we van de week getest en was geen succes)

Dat hij minder biks gaat eten kan ook weer betekenen dat er weer iets met een kies is (er zat 2 weken geleden wel 1 langere kies...)

Wanneer komt er eens een einde aan de ellende......ik wordt er zelf langzaam depressief van (doe haast geen oog meer dicht en moet dan weer vroeg op voor het werk;heb een overbelasting in mijn hand en die speelt ook steeds meer op.Moet waarschijnlijk in het gips om te rusten maar dat komt nu even niet uit....)

Ik moet positief denken maar het kost erg veel moeite....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de DA kan dit allemaal een gevolg zijn van de AB.

Er is in zijn mondje gekeken en dat ziet er allemaal goed uit;alles klonk goed in zijn buikje en voelde soepel;oogjes staan helder;plek rond zijn mondje ziet er goed uit en er groeien weer donshaartjes op.......

We gaan stoppen met de AB en het aankijken tot donderdag en in die tussentijd de metacam afbouwen .Mocht hij niet opknappen wil de DA me naar eeen faculteit sturen omdat hij het dan ook niet meer weet......

Dus................kom op Ollie je kan het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel....

Ik hoop dat hij van nu tot aan donderdag toch weer de stijgende lijn gaat pakken.Ollie zijn lijfje heeft het met al die AB ook best zwaar gehad en in de tussentijd ook niet echt kunnen herstellen....we houden de moed erin.

(ikzelf typ nu met 1 hand en dat is best lastig en langzaam maar probeer gips te vermijden...Ollie is een bikkel en ik een stakkert volgens manlief....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ,dat weet ik maar inmiddels gaat het alweer een heel stuk beter dan zaterdag....

Hij eet weer normaal zijn biksjes en valt aan op de groente.Sinds gisteren kunnen we ook weer knikkeren dus hij heeft de stijgende lijn gevonden.

Ollie begint ook stiekem weer een beetje ondeugend te worden.(wat ik ook best wel een beetje gezellig vind).Hij zit nu bijvoorbeeld lekker aan de punt van mijn t-shirt te trekken om duidelijk te maken dat er een vraag om aandacht is.....heerlijk!

Zo vinden wij hem normaal in zijn doen zeg maar!

Ollie krijgt nu ook geen metacam meer sinds zondagavond.....en tot nu toe dus een positief resultaat (zelf zit ik heftig aan de pijnstilling en begrijp wel hoe hij zich gevoeld kan hebben....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar word je ook een beetje duf van dus het lijkt er op dat de duracell batterijen weer werken :mdr: go Ollie en beterschap zelf:whistle2:

Beetje duf? Lijkt wel of ik op een wolk zit! :yes: :ange:

Ik ga lekker naar mijn bedje toe en Ollie mag lekker nog een paar uurtjes opblijven en rondrennen....manlief is oppas vanavaond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .