blitwi Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Ik weet niet of ik mijn berichtje in de juiste rubriek plaats, maar mijn Missy is vannacht overleden (ik heb een stukje bij de regenboogbrug geplaatst).Nou heb ik natuurlijk nog haar kooi en ik vraag mij af als ik in de toekomst misschien weer een konijntje wil of ik dan de kooi weer gewoon kan gebruiken.Volgens de DA is ze overleden aan E.Cuniculi en moest ik de kooi+reismandje goed met chloor schoonmaken.
Dollie Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Eén van mijn konijnen is ook overleden aan E. cuniculi en we hebben het hok gewoon weer gebruikt. (Nou ja, verkocht, en het wordt nu door iemand anders gebruikt...) Wel eerst héél grondig schoongemaakt en ontsmet. Wat erg dat Missy overleden is, veel sterkte.
XxpipjexX Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Heel veel sterkte!Verder ben ik het helemaal met Dollie eens!!X
blitwi Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Geplaatst: 8 januari 2010 Dank je voor jullie reacties en ik ga idd het hok goed schoonmaken en dan hopelijk over een tijdje weer gebruiken!
Saf Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 hee lerg veel sterkte! Goed schoonmaken met schoonmaakazijn ofzo. idd en ontsmetten. Met dettol bijvoorbeeld
Aanbevolen berichten