Ga naar inhoud

Heb Ibi achter moeten laten bij de DA

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ibi voelde zich vandaag niet zo lekker, ze was wat sloom en ze at wat moeizaam. Ben net naar de DA geweest en ze moet blijven. Ze had een ontsteking in haar bekje en een prop eten vast zitten. De dierenarts heeft het vermoeden dat ze haken op de kiesjes heeft, maar omdat de prop eten voor de achterste kiezen zit wist ze het niet helemaal zeker. Ze gaat Ibi nu onder narcose brengen en als ze haken heeft worden ze meteen weggehaald.

Ben een beetje nerveus nu, maar we gaan er gewoon vanuit dat ze vanavond nog mee naar huis mag.

Geplaatst:

Jeetje, dat is schrikken!

Operaties blijven altijd eng he? je hebt er geen grip op en dat afwachten vind ik zelf altijd vreselijk.

Wel goed dat je actie hebt ondernomen en naar de DA bent gegaan.

Geplaatst:

Zit helemaal te stressen hier, dat wachten duurt altijd zo lang. Hoe langer het duurt hoe meer rampenscenario's er door mijn hoofd gaan.

Geplaatst:

DA belde net. Ibi is weer goed bij en ze had inderdaad haken. Mag haar over een half uurtje weer ophalen. Jippie!!!

Geplaatst:

het gaat wel goed, ze heeft pijnstillers gehad en een antibioticum. dat heb ik ook meegekregen naar huis. ze had ook nog een wondje in haar bekkie.

ze heeft al weer wat hooi geknabbeld. is wel nog wat suf, maar al weer veel beter te pas dan vanmiddag.

Geplaatst:

Dat hoeft niet Britt, maar is wel vaak zo ja. Met goede voeding is het sowieso uit te stellen, Indy is al bijna een jaar haak vrij.

Fijn dat het redelijk goed gaat!

Geplaatst:

Met Ibi gaat het weer helemaal super. Ze stribbelt lekker tegen als ze haar medicijnen moet, vooral de antibiotica vindt ze erg vies, maar het gaat er nog steeds in.

Het is bij Ibi onduidelijk welk probleem er eerst was, de wond in haar bekkie, of de haken, dus het is niet te zeggen of de haken terug komen. De DA denkt dat het goed kan zijn dat de haken komen, omdat ze dat wondje had. Ach ja we wachten het wel af. Voor nu gaat het in ieder geval super en dat vind ik het belangrijkste.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .