haas&ko Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 he vervelend, zitten jullie nog met het oogje te tobben?? nou hopelijk is het snel over!
Britt Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 Ja we zitten er nog steeds mee te tobben.maar dat witte spul/snot iets... kan dus zijn omdat het traanbuisje geirriteerd is.ik hoop dat het over gaat
Britt Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 Oef,, ik heb net de DA gebeld ( voor stel dat het niet overgaat )dan kost het 50 euro ! om in het oog te laten kijken...
Mireille Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Nou zij was niet en kwam kundig over, de kiezen zijn in orde. Het was een ontstoken oogje, heb nu een zalfje mee gekrege. Dat de kiezen geen haken hebben wil niet zeggen dat ze niet de oorzaak zijn.Daarvoor moet er een foto van de kiezen worden gemaakt om te zien of de wortel de oorzaak is aangezien die de oorzaak kan zijn van tegen de traanbuis duwen. Voor de volgende keer dat je cavasan moet gebruiken, het is wel degelijk zeer belangrijk dat dat regelmatig gedaan wordt en niet de ene dag 3 en de andere dag 6 keer.
Britt Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 pff, ik heb de meeste keren 4 tot 5 keer gedaan, en 1 dag 6 keer.iv.m. school kan ik ook niks aan doen, ik heb zo vaak mogelijk geprobeerd.en nee de kiezen ligt het niet aan.
Sascha Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Maar wat Mireille zegt, is er dan een foto gemaakt zodat ze kunnen zien of de wortels van de kiezen niet ertegenaan groeien?
Mireille Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Britt je vraagt verscheidene keren zelf hier in dit topic of dat niet erg is, mijn reactie ja dat is wel van belang.Als je je dan aangevallen voelt moet je de vraag ook niet stellen.En ik wil ook wel eens weten als de da dat zo stelt, zijn er foto's gemaakt?
Britt Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 Nee, allesn gekeken. met zo'n tangetje in eht bekje..
Joseeke Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 & toen zijn er geen haakjes ontdekt? De wortels van konijntanden & kiezen kunnen heel lang zijn, wat kan zorgen voor oogproblemen.Om vast te stellen of dit een oorzaak van het traanoogje is, moet er een rontgenfoto gemaakt worden. Bij Pumbaa hebben ze toen ook het hele oogje onderzocht, nadat de cavasan niet was aangeslagen, maar ik heb hier geen ā¬50,-voor hoeven te betalen.Opzich hebben ze dat zo gezien met de juiste apparatuur.
Britt Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Geplaatst: 23 januari 2010 moest jij meer betalen of minder Joseeke?hoeveel kost dat een rontgenfoto te laten maken ?nee er waren geen haakjes te zien.
Joseeke Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Minder.Bij mijn DA zal een rontgenfoto rond de ā¬30,- kosten, verwacht ik.Ik zou als ik jou was even hiervoor je eigen DA bellen.
Britt Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Geplaatst: 23 januari 2010 en het oog laten kijken ? hoe duur was dat bij jou?
Britt Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Geplaatst: 25 januari 2010 dat scheelt toch weer 20 euro.in Schijndel kost het ander ongeveer 30, 35 euro had hij het over.maar hij moest Zwerver eerst zien voordat hij iets kon zeggen.hij zij omdat er witte pus ( wat ik dus bedoel ) dat dat kon betekenen dat er een abces kon zijn klopt dat ?want dan moesten ze Zwerver opereren./ik ga a.s. woensdag even naar het Gratis inloopgesprek .als het niet over is, om het laat na te kijken en anders gewoon controle.
Joseeke Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Pus kan idd ook op een onsteking wijzen.Aangezien het spreekuur woensdag gratis is, zou ik er evengoed even heengaan als ik jou was.Dan neem je het zekere voor het onzekere.
Britt Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Geplaatst: 25 januari 2010 (aangepast) doe ik ook, maar het wil nog steeds niet veranderen.ik heb het idee dat niks er tegen helpt.ik mocht wel gaan vanuit school. ik ben pas half 5 uit, en dat gesprek is van half 4 tot half 5.dus ik mag/kan een half uurtje vrij nemen, dan komt Papa met Zwerver na de dierenarts. end an kom ik ook. want ik denk dat het weinig zin heeft als Paps alleen gaat, haha, hij weet amper waar het over gaat.. dus ben ik er liever bij.. ik weet niet of het pus is, ik vind van niet, het is gwn wit spul soort snot, zoals eerder gezegt dit heb ik net opgezocht. en het klopt wel ook met dat witte vloeistof en rood om het oog: http://www.bijzonderedieren.nl/index.php?page=Oogontsteking_Konijn 25 januari 2010 aangepast door Britt
Britt Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Geplaatst: 25 januari 2010 Ook van dat 3de oog lid om er achter te komen, en ik zie dat Zwerver miss blind kan worden... mm, klinkt niet goed :(
Yvon Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Nou vlug gaan dan En indd even aansturen op de foto's, dan kunnen ze toch even meer zien.
Britt Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Geplaatst: 26 januari 2010 het wil maar niet over gaan, ik heb vrij genomen voor Zwerver.ik denk dat ik Zwerver maar laat onderzoeken.arm ding, hij kijkt ook helemaal niet helder uit dat oog !
Joseeke Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Wanneer ga je naar de DA?Eet, drinkt & keutelt hij wel nog goed?
Britt Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Geplaatst: 26 januari 2010 morgen om 4 uur ongeveer, hij eet, drinkt en keutelt prima, !!!!!
Saf Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Waar gaan je heen Britt? Goed van je om hem te laten onderzoeken.
Joseeke Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 hij eet, drinkt en keutelt prima, !!!!! Dit is gelukkig een goed teken Heel veel succes morgen!
Britt Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Geplaatst: 26 januari 2010 Seff,, bij de Pets Place in dorp.Zwerver gaat morgen naar een kennis toe, die woont in een flat./en zit paar meter van de dierenwinkel af, en als ik uit school kom, ga ik Zwerverophalen en ga ik naar de DA in de winkel.. en hij is Konijnkundig, want wat op de site stond was precies hetzelfde wat hij zij !!
Britt Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Geplaatst: 26 januari 2010 Claire en ik hebben besloten, dat we met Zwerver nog 1 x naar onze eigen konijnkundige DA gaan,, die dure.dan betalen we 50 euro.mochten we vaker naar een DA gaan, proberen we naar een andere DA te gaan, lukt dit niet hebben we pech, want we hebben nu wel het geld ongeveer.
Aanbevolen berichten