Aileen Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 ik zou niet zomaar met (homeophatie)middelen gaan beginnen zonder dat je weet wat de oorzaak is van z'n traanoogje.
Joseeke Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Bij een beginnend traanoogje mag je gerust de eerste dagen homeopatische oogdruppels gebruiken als je konijn verder wel goed eet, drinkt & keutelt.Vaak kan een traanoogje ook veroorzaakt worden door een irritatie van bijv. hooi of stro. Vaak heb je snel genoeg in de gaten als er meer aan de hand is.Dan moet je idd gelijk contact opnemen met een DA.
Britt Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Geplaatst: 11 januari 2010 ik heb al contact gehad met de da, en ben er al langs geweest.want ik zag net dat het andere kleur werd.net als troebel water zeg maar, Nou zij was niet en kwam kundig over, de kiezen zijn in orde. Het was een ontstoken oogje, heb nu een zalfje mee gekrege.en ze vonden hem ontzettend lief, mooi & knap !! dus dan weten jullie dat, nu moet ik het 1 week doen en 5 a 6 x per dag doen.
Britt Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Geplaatst: 11 januari 2010 ik heb al contact gehad met de da, en ben er al langs geweest.want ik zag net dat het andere kleur werd.net als troebel water zeg maar, Nou zij was nieuw en kwam kundig over, de kiezen zijn in orde. Het was een ontstoken oogje, heb nu een zalfje mee gekrege.en ze vonden hem ontzettend lief, mooi & knap !! dus dan weten jullie dat, nu moet ik het 1 week doen en 5 a 6 x per dag doen. foutje
Saf Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Sjiek en nu hopen dat het weer snel over gaat.
Britt Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Geplaatst: 11 januari 2010 Wat heb je met dat woord sjiek ??idd, maar het komt wel goed, waren ze van overtuigd.
nathalie b Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Fijn dat je toch snel naar de DA bent gegaan....beterschap met nijnemans!
Saf Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Wat heb je met dat woord sjiek ??idd, maar het komt wel goed, waren ze van overtuigd. Sorry Sjiek, Doezend en Damn word nogal veel gebruikt door me.
Britt Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Geplaatst: 11 januari 2010 sorry sef, maar ik snap het nou niet meer !!
desi Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 zijn zijn stopwoordjes als ik het goed begrijp:whistle2::he:
kmimmie Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 wat goed dat je naar de da bent geweest, en fijn dat t helemaal goed gaat komen
Joseeke Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Heel goed dat je naar de DA bent geweest!Aangezien het oogje erger begon te worden hebben homeopatische oogdruppels niet zoveel effect meer. Heb je Cavasan meegekregen van je DA?
Britt Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Geplaatst: 12 januari 2010 ik zal even kijken als ik thuis ben weet ik zo niet, laat het weten !
Britt Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Geplaatst: 12 januari 2010 ja idd Cavasan Cavasan oogzalf 5 gram, 5-6 daags op ontstokken ogen aanbrengen geduurende 7 dagen. Nb knijpen oog dat is het !
Joseeke Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Ik dacht al dat je deze oogzalf gekregen had Dit heeft Pumbaa afgelopen september ook gekregen voor zijn oogje, toen de Oculoheel niet hielp.Hij had ook iets "sterkers" nodig. Kijk wel uit dat de zalf niet op je huid komt, want dit blijkt namelijk niet zo goed voor je te zijn.Ik kreeg van mijn DA handschoenen mee, maar heb ze niet gebruikt omdat ik dat maar lastig vond Door de Cavasan kunnen de oogleden wat roder worden, waardoor het er erger uitziet dan dat het lijkt. Bij Pumbaa zag het er zo uit:
Britt Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Geplaatst: 12 januari 2010 ooehh, zo erg zag het er bij Zwerver nog lange niet uit !maar is dat dan erg dat het rode word ?
Joseeke Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Nee, dat doet de zalf.Hoort erbij, kun je nix aan doen.Dit trekt gelukkig weer weg
Britt Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Geplaatst: 12 januari 2010 oke gelukkig. bedankt !ik hoop dat het over gaatjouw konijn kijkt zielig !!
Joseeke Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Klopt, op de foto wel ja.Gelukkig nu niet meer
Britt Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Geplaatst: 12 januari 2010 Bij zwerver is het een beetje nat. en net een soort snot onder het oog in het ooglid zag maar. maar als ik het zalfje er op doe gaat het wel weer weg.
Joseeke Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Jose heb je nog van die zalf? Ik zal strax thuis eens kijken.Volgens mij nog wel.
Britt Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Geplaatst: 14 januari 2010 Hoe vaak per dag moest jij jou konijn druppelen Joseeke?
Aanbevolen berichten