vickie Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 een half uurtje geleden zag ik dat mijn konijn een grote kale plek heeft tussen zijn kin en borstkast.onder zijn tandjes voel ik ook iets van een korstje of zoiets maar kan het niet zien.als hij gewoon zit kan ik de kale plek zien dus hij is best wel groot nu ga ik morgen meteen de dietenarts bellen maar ik hoopte dat jullie mij al iets verder kunnen helpen.hij blijft er ook aan lekken en dan trekt hij met zijn tanden ook meteen weer aan de vacht.HELP
Esjes Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Ik heb geen idee wat er juist mis is, ik zou zo snel mogelijk naar de DA gaan, maar ik lees dat je dat al van plan bent
Bunny06 Geplaatst: 7 januari 2010 Geplaatst: 7 januari 2010 Is het een voedster?Misschien (schijn)zwanger en vertoont ze nestelgedrag?
Mariellexxx Geplaatst: 7 januari 2010 Geplaatst: 7 januari 2010 Misschien mijt/schurft? Een doorgegroeide tand? Al zou hij dan wel afgevallen moeten zijn omdattie dan van de pijn niet zou eten.Inmiddels de DA aan de lijn gehad? Of al langsgeweest? Hoe staat het ermee?
Aanbevolen berichten