Mariellexxx Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Mijn voedster Gamble heeft sinds vanmorgen een kaal plekje op haar oor, de foto's zijn zo goed mogelijk:Het is niet echt rood of geïrriteerd, er zitten enkele inieminie schilfertjes, maar niet echt schrikbarend, is dit het begin van mijt of schurft in een beginstadium? Binnenin het oor is het niet anders dan normaal, een paar schilfertjes die ze altijd al heeft, maar hele kleintjes en heel rustig.Ze schudt niet continu met haar koppie, en krabbelt er ook niet aan.Natuurlijk heb ik zelf al gezocht, maar kom er niet helemaal uit.Iemand die ervaring heeft met hoe het er dan uitziet?
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Ik zou gewoon even naar de dierenarts gaan dan nemen ze een huid monster en kijken ze het na.Ze kijken tevens in het oor en de nek.
Mariellexxx Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Geplaatst: 7 januari 2010 Hmm, misschien wel een goed idee, ze krijgen trouwens wel anti parasiet hier.
FemkeS Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Het zou wel mijt kunnen zijn, maar ik zou toch even naar de DA gaan als je het zeker wilt weten. Welke anti-parasiet geef je? Ik heb zelf slechte ervaring met spul uit de dierenwinkel (werkt vaak niet goed). Stronghold werkt vaak wel erg goed, maar ja, dat is wel duur.
Britt Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 maar wel beter ik zou naar de da gaan dan weet jet het tenminste zeker !
Aanbevolen berichten