TommieB Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Hoi Allemaal,Ik heb een paar dagen geleden een discussie gestart waar jullie hele fijne andwoorden op gaven. ("door behandelen met abces?") Nu is Tommie 'genezen' verklaard, het zag er allemaal erg goed uit. het enigste was dat hij wat gespannen leek en daarom rade de DA me aan hem weer lekker buiten in zijn oude vertrouwde hok terug te zetten. Tommie heeft een week binnen gezeten. Eenmaal thuis sprong hij meteen enthousiast door de sneeuw heen. Ik vraag jullie mening ook nog, lijkt het jullie iid prima of toch te koud nu?Groetjes, Annelies
Saf Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Mij is altijd verteld dat de maximale duur voor een konijn 's winter binnen tehoude nrond de week ligt. Je zit dus op de grens maar zeker weten doe ik dat niet. Heb hje zelf het idee dat zijn wintervacht minder geworden is?
Gast Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Wat fijn dat het weer beter gaat!De grens ligt inderdaad echt op een week. Kijk even naar de conditie van zijn vacht, ik denk dat het lastig is om het vanaf hier de beoordelen,
TommieB Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Geplaatst: 5 januari 2010 Thanks,Ik denk dat ik het maar gewoon lekker doe zo. Hij heeft nog een lekker dikke vacht, is ook niet zichtbaar haar verloren en is nu zo happy. Hij is is dol op sneeuw en springt als een puppie door de sneeuw. Mijn eigen gevoel zeg (ik ben dan wel geen konijnenkenner) dat als ik lekker veel warm spul in z'n binnenhok leg hij maar lekker buiten moet blijven (kan mijn mega alergische dochter ook even bij trekken:-( ) Groetjes, Annelies
Aanbevolen berichten