Emytje Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb het daarnet aangedurfd om de nageltjes van mijn rammetje te knippen. Ik heb steeds kleine stukjes van het witte geknipt. Heeft iemand een plaatje of filmpje over hoe ver ik eigelijk moet knippen? En hoe zit het met het nageltje dat aan de binnenkant van de voorpootjes zit? Oh en weet iemand waar ik die filmpjes van Bunny bunch chanty kan vinden over het optillen? Want dat is nog steeds een ramp...
Limo Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 als de nageltjes niet zwart zijn is het makkelijk. dan zie je namelijk op een gegeven moment iets rose zitten.Hier mag je niet in gaan knippen dit is het leven. dus een paar milimeter daar van af blijven dan gaat het goed.
Carino Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 je moet je konijntje tegen je aan houden en dan bij het de lamp kijken tot hoe ver je kan knippen als j het leven ziet daar mag je niet in knippen
Catelootje! Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb ook altijd gelezen dat je tot waar de haargrens zit kan knippen.. vooral handig om het snel te kunnen doen bij vechtertjes zoals mijn konijn
Lies86 Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Stuur BRC even een berichtje, zijzelf kan je vast wel verder helpen!Ze is genoeg online dus dat moet goedkomen!
Emytje Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Geplaatst: 4 januari 2010 Gedaan! Tot de haargrens is bij mij niet echt mogelijk geloof ik. De één is een langharig konijn en mijn albinootje heeft ook ietwat lang haar aan zijn poten en achter zijn koppie. Maar in ieder geval heel erg bedankt voor de reacties.
hyperpancake Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb vooral moeite met de achterpootjes, iemand tips?
bunnyhop Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Ohjaah tippies van mij;;- In mijn ren onder het hok zitten tegels met daarop zand: de nagels slijten super en ik hoef lekker nooit de nagels te knippen!
Aanbevolen berichten