wupsie Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 hij heeft gewoon honger er vindt het dwangvoer lekker:p
wupsie Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 met max was het ook echt dwangvoeren.... en dan zegt de DA dat ik moet dwangvoeren tot hij echt gaat tegenstribbelen..... ja dan hoef ik neit eens te beginnen haha
lianne Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Geplaatst: 15 april 2010 met max was het ook echt dwangvoeren.... en dan zegt de DA dat ik moet dwangvoeren tot hij echt gaat tegenstribbelen..... ja dan hoef ik neit eens te beginnen hahaKreeg er gisteren en vannochtend 10 ml per keer in zonder problemen.
wupsie Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 nou het is dat hij het niet kan , maar als hij mij al aan zag komen met dat bakje en die spuit gingen de pootjes al bijna voor het mondje
wupsie Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 de kaakjes gingen stijf op elkaar en zodra ik zn koppie vast pakte duwde hij mn hande al weg met zn pootjes en draaide zn kop weg. Net een klein kind dat moet eten haha
tante10 Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Rambo heeft vorige week ook voor de tweede keer (in precies 2 maanden) haken gehad.Ik merk het aan het tempo waarin de SS 's morgens gegeten word. En als dan de witlof ook blijft liggen weet ik genoeg.Hoop dat de haken nu voor langere tijd wegblijven.
lianne Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Geplaatst: 15 april 2010 de kaakjes gingen stijf op elkaar en zodra ik zn koppie vast pakte duwde hij mn hande al weg met zn pootjes en draaide zn kop weg. Net een klein kind dat moet eten hahaWat een verschil met Nijn. Ik moet even met mijn duim zijn lip omhoog trekken om het spuitje erin te doen, kan mijn hand weghalen en zo naar binnen spuiten. Hehe. Tante10, misschien is het ook voor jou een ideetje... ik kreeg als tip van mijn DA om meer groente&hooi en zo min mogelijk biks te gaan voeren. Als je meer informatie wilt kan ik het zo even aan mijn DA vragen, Nijn heeft het hier de afgelopen 3 maanden prima op gedaan.
tante10 Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Lianne, bedankt voor je tip, maar Rambo staat al op een streng dieet van hooi, groente SS en veeeeel wilgentakken.Gelukkig kom ik bijna elke dag door het park waar veel wilgen groeien, ik snoei me helemaal suf. Maar ja, ze zijn nu extra lekker met die jonge blaadjes.
lianne Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Geplaatst: 15 april 2010 Hier krijgen ze dat dieet ook, maar dan met veel groente en hooi en zeer weinig SS Anywayz, ik ben inmiddels weer 2 radijsjes armer. Mijn smikkelkontje
Blacky Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Dus alles is weer goed met Nijn??En natuurlijk Kelly.
lianne Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Geplaatst: 15 april 2010 Ja ze doen het prima. Kelly ligt op een oude handdoek te relaxen en nijn ligt ergens onder de bank. Ook heb ik al keutels gevonden van Nijn, dus de in en uitgang werken.
lianne Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Geplaatst: 16 april 2010 Ow wat stom van mij....gisteren helemaal vergeten te vragen wanneer Nijn dan geent mag worden . Denk dat ik maar uit zekerheid even een week of 2 wacht zodat hij weer een beetje aan kan sterken. Moet toch nog even bellen voor die afspraak.
Aanbevolen berichten