Droombeer Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Mijn konijntje plaste net op het tapijt. Ik zag dat het wat gele urine was en het was net beetje slijmerig? Is dat normaal?
Sherrifke Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 De kleur van de urine kan van licht geel tot heel geel tot oranje tot bijna rood zijn.. De kleur is gelukkig niet iets om van te schrikken..lijkt de urine slijmerig of is het slijmerig?
Sherrifke Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Ik vind het moeilijk te beoordelen.. ik zie niet wat jij ziet.. maar kan me ook even zo snel niet herinneren of ik ooit het idee had dat de urine hier slijmerig leek..
Saf Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Die gedachte had ik ook. Heb urine van bijna doorzichtig tot bijna rood gezien maar slijmerig? Dat klinkt mij niet al te best.
Droombeer Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Geplaatst: 3 januari 2010 mss door op het tapijt dat het zo leek. Ik heb er nu ook niet aangekomen he.
Droombeer Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Geplaatst: 3 januari 2010 het drong vlot door het tapijt, dus zal het wel niet slijmerig zijn wss.
Sherrifke Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 misschien dat het door de kleur zo leek.. dat er een beetje schuim op lag.. dan lijkt het inderdaad soms wat vreemder.. maar als het zo door het tapijt heen sijpelt...als er slijm in zou zitten, dan zou er slijm op het tapijt te zien zijn
kmimmie Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 volgens mij is dit hele normale urine, niks om je zorgen over te maken
Aanbevolen berichten