Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als het echt te vies wordt die pootjes zou je het misschien met een vochtig washandje voorzichtig een beetje kunnen op poetsen. Ze halen met wassen natuurlijk ook de losse haren eruit en het voorkomt klitten. Ik zou ook goed in de gaten houden of hij zn onderkant wel goed schoon kan houden. Daarvoor moetie ook op zn achterpootjes zitten

Geplaatst:

Kan je misschien iets anders gebruiken als plasbak?

iets wat wat lager is....dat hij er zeg maar bijna zo kan oplopen?

dienblad,een oude ovenbakplaat .....iets wat geen hoge rand heeft?Dan hoeft hij er ook niet echt in te springen.

Geplaatst:

De plasbak die hij nu heeft is open aan een kant, daar is het laag en kan hij erin..Over een hoge rand zou hij sowieso niet komen denk ik.

Ik heb net naar zijn achterkantje gekeken, het ziet er nog redelijk schoon uit..Ik kijk het even aan en anders zal ik proberen het schoon te maken met een vochtig washandje!

Verder gaat het nog steeds hetzelfde..Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet..Ik probeer hem maar zoveel mogelijk aandacht te geven, want hij is nog steeds dol op aaitjes en ik zie hem dan wel genieten..Dan heb ik tenminste het idee dat ik iets voor hem kan doen..

Ik twijfel wel een beetje hoelang ik het aan moet kijken, ik snap natuurlijk dat het wel even duurt voordat zoiets geheeld zou zijn..Maar ik ben ergens ook weer bang dat ik te lang wacht..

Ik denk dat ik het nog maar even aankijk en vooral ook kijk naar het gedrag van Bruno..

Geplaatst:

Wat vervelend..Ik hoop heel erg dat de operatie niet nodig is.

Als ik het goed begrijp zijn dus zijn kniebanden uitgerekt doordat zijn knietje uit de kom was?

Heel veel sterkte, maar het gaat weer goedkomen hoor!

Geplaatst:

@ madammie: Inderdaad, als ik het goed begrepen heb van de DA denkt hij inderdaad dat de kniebanden uitgerekt zijn doordat zijn knietje uit de kom is schoten..Alleen begreep ik ook dat het knietje er bijvoorbeeld nu ook weer uit kon zijn, omdat dit er zo snel in en uit schoot..Maar volgens de DA zou dit vanzelf weer op zijn plaats komen (mocht dit het geval zijn), doordat de kniebanden strakker worden en zo het knietje weer op zijn plaats 'duwen'. Maar dit kan dus even duren omdat het herstellen van die kniebanden niet zo snel ging..Maar hij zij dat ik hem morgen even moest bellen, maar dat lijkt me juist weer heel snel om dan al te kunnen zeggen of het beter gaat of niet..Aangezien ik maandag met hem bij de DA ben geweest. Ik hoop dat ik morgen tijd heb om te bellen, ik moest hem tussen 11.30 en 12.00uur bellen (telefonisch spreekuur), maar ik heb dan een toets. Dus ik moet even kijken of dit gaat lukken!

Geplaatst:

Ik denk dat dat toch anders werkt dan bij mensen. De spieren van dieren zijn veel soepeler dan die van mensen, ik denk dat het daardoor sneller herstelt dan je zou denken. Maar vandaag al genezen lijkt me wel heel snel..

Geplaatst:

Hij zal niet veel pijn hebben hoor. Alleen dat die banden verrekt zijn, is gewoon als een soort spierpijn. En die knie uit de kom, dat voelt gewoon raar.

Mijn konijn red zich er prima mee en heeft geen pijn. Heeft ook moeite met springen dus dat laat ik het niet doen. Ook die van mij ligt veel maar zolang ken ik mijn konijn niet dus weet niet of hij altijd al snel moe was.. Maar je hoeft je geen zorgen te maken dat hij er veel pijn van heeft, meer een last.

Wat zei hij over de telefoon?

Het enige wat jij kan doen is denk ik hem zoveel mogelijk laten rusten zodat het kan herstellen. En mocht het uiteindelijk niet goed komen, dan kun je altijd nog opereren. Maar ze kunnen prima hiermee leven.

Geplaatst:

Ik heb afgelopen woensdag de DA gebeld en die zei dat ik het nog een weekje aan moest kijken en dan contact met hem moest opnemen. Ik weet niet of het echt beter gaat met Bruno, vind het heel moeilijk om te zeggen. Hij beweegt wel, maar echt strompelend, en niet echt veel. Hij eet en keutelt verder wel prima, gelukkig! Verder is het nog steeds een super knuffel die nooit genoeg heeft van aaien!

Ik heb besloten om komende week naar een echte konijnkundige DA te gaan. Ik had wel het idee dat de DA waar ik geweest was een 'goede' was, maar ik wil er eigenlijk voor de zekerheid nog eens naar laten kijken. En omdat zij erg veel verstand hebben van konijnen, hebben hun misschien nog andere opties dan opereren of denken ze misschien wel dat het iets anders is..Ik hoop dat ik begin deze week kan gaan!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .