Droombeer Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Aan mijn konijntje hangt er wat poep vastgekleefd. Hoe kan ik dat best verwijderen?
_Danielle Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Met een nat washandje evt. En als het echt niet loskomt zou je het konijn met de plekken waar de poep aan zit even in een teiltje met lauwwarm water houden en schoonmaken.. Maar belangrijk is dan natuurlijk dat het konijn daarna niet naar buiten gaat... Vraag is hoe hij aan die poep aan z'n poten komt. Heeft hij dat wel vaker? Waarschijnlijk zijn het blindedarmkeutels (een trosje zachte keutels, horen ze op te eten) waar hij in is gaan staan, dat betekent dat hij te veel eten zou krijgen.
Droombeer Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Ik heb hem nog maar net, mss van in de dierenwinkel.
lianne Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Is het een jong konijntje? Want dan kan er meer aan de hand zijn...Hoe zien de keutels eruit?
Droombeer Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Het is drie maanden oud. Redelijk vast hoor.
lianne Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Redelijk vast? Wat versta je onder redelijk vast... de keutels moeten zo vast en droog zijn dat je er in principe mee zou moeten kunnen knikkeren, dus geen zachte plakkeutels.
Aanbevolen berichten