Sascha Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Geen flauw idee welke da eigenlijk. Dacht dat ze daar allemaal konijnkundig zijn? Nee, niks gegeten. Heb wel wat brood gedwangvoerd en een 3/4 van een blaadje witlof. Volgens mij heeft ze bij de da wel aan het hooi geknabbeld. Ze krijgt carpofen drops 1ml 2 maal daags.
Sascha Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Geplaatst: 1 januari 2010 Zo.. We zijn net naar de dierenarts gesjeest. Er lag een hele plas bloed in Dribbel zijn hok. Meteen DA gebelt en we zijn langsgeweest. Hij zei dat Dribbel een bloeding aan zijn balzak had,en dat het goed was dat we lang waren gekomen. Hoe kan ik dribbel het best van zijn balletjes af laten komen? Meteen maar wat science recovery gevraagd voor het geval dat.
Sascha Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Geplaatst: 1 januari 2010 Ik vind het jammer dat ik helemaal geen reacties krijg, aangezien ik toch best antwoord op mijn vraag wil hebben.
nathalie b Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Dribbel is toch al gecastreerd?Had hij dan de hechtingen eruit gehaald ofzo?En hoe is het nu met Sammie?
Sascha Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Geplaatst: 1 januari 2010 Er was een bloeding in zijn balzak doordat hij eraan had gezeten. Met Sam is alles goed, ze eet weer.
nathalie b Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Is de bloeding nu gestopt dan?en hoe is het nu met hem?
Sascha Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Bedankt voor alle hulp he. Ik ga stoppen met Dribbel zijn pijnstilling want het is zo'n drama om te geven. Zijn korstje is namelijk weer open gegaan.
Sascha Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 We gaan waarschijnlijk weer terug, het bloed weer zo.
zwarte panter Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Huh... zijn uiteindelijk toch alleen haar eileiders verwijderd? Als hij er echt aan blijft bijten, zal er niks anders opzitten dan een kap. Die kan je ook bij een DA in de buurt halen hoor.
Sabbie Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Jeetje Sascha, wat naar dat het zo moet gaan!! Ik zou je graag tips geven, maar ik heb echt geen idee wat je nog zou kunnen doen... (voornamelijk ook de reden dat ik vrijwel nooit in het Gezondheidshoekje te vinden ben..., maar zag nu dat er iets met jouw konijnen was en wilde toch even kijken!) Heel veel succes en houd ons aub op de hoogte! (zodra je tijd hebt natuulijk, alle zorg voor je moppies is belangrijker! )
Sascha Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Het is bij Dribbel, het mannetje. We moeten terug komen. :( Ik ben echt onwijs verdrietig, arm ventje.
Jimmy&Nijn Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Sascha...ik heb auto en ik ben vrij! kom op msn schat
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Ze zijn daar echt niet allemaal konijnkundig! Je moet Leon hebben met je konijnen, hij is konijnkundig!
YvonneH Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Hij zal dan idd wel een kapje nodig hebben maar niet stoppen met de pijnstilling zou ik zeggen, ms zit hij er aan omdat hij toch pijn heeft, succes!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Ze zijn daar echt niet allemaal konijnkundig! Je moet Leon hebben met je konijnen, hij is konijnkundig! dat heb ik ook al eerder gehoord.........ik zit bij spaardam, een van hun is kundig de andere minder..je moet gewoon weten welke je treftook in het spoed kliniek zijn ze super kundig dus als nood is wil ik best daar naar toe rijden
Katrien Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Zo.. We zijn net naar de dierenarts gesjeest. Er lag een hele plas bloed in Dribbel zijn hok. Meteen DA gebelt en we zijn langsgeweest. Hij zei dat Dribbel een bloeding aan zijn balzak had,en dat het goed was dat we lang waren gekomen. Hoe kan ik dribbel het best van zijn balletjes af laten komen? Meteen maar wat science recovery gevraagd voor het geval dat. Ik snap je vraag niet: Hoe kan hij van zijn balletjes afkomen? Hij is toch gecastreerd? En je bent toch naar de dierenarts geweest, die weet toch wat je moet doen met die bloeding? Dus ik snap niet goed op welke vraag je antwoord wil hebben?Maar ik hoop natuurlijk dat alles goed komt met Dribbel. Een kap lijkt me alleszins een heel goed idee. Misschien ben je nu al terug naar de dierenarts. Veel succes hoor!! We duimen allemaal mee!
Yvon Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Hoe kan hij van zn balletjes afkomen bedoelt ze: hoe zorg ik ervoor dat ie er niet aan komt.Indd, even een kap vragen.
_Danielle Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Sascha.. Ik heb zeker niet gezegd dat alle DA-en daar konijnkundig zijn... Ik heb Leons naam genoemd... En ik had ook Nicoles naam genoemd, maar er loopt hier nu een ander topic over haar behandeling bij gas, en dat was dus niet goed... Maar zij weet op zich wel behoorlijk wat van konijnen.Leon volgt ook echt lezingen enzo mbt konijnen. Bij welke DA kom je nu steeds? Bij dezelfde DA als wie ze gecastreerd heeft?
Sascha Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Hij is nu bij Margriet. Een vrouw. Een man heeft hem gecastreerd, het zal Leon wel zijn. Een bril, en donker haar. Hij is nu nog daar, er zat een hematoom op zijn balzak, en die heeft ze weggehaald. Het begon te bloeden als een rund en ze heeft er wat adrenaline op gespoten.
_Danielle Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Die man zal Leon inderdaad wel zijn. Margriet ken ik ook. Hopelijk komt het snel goed met Dribbel!
nathalie b Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Hoe is het nu met Dribbel?Is hij thuis of nog bij de DA?
jasmijn86 Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Jeetje, wat een pech. Hoe gaat het nu met Dribbeltje?
Sascha Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Geplaatst: 3 januari 2010 Dribbel is nu thuis. We moeten goed in de gaten houden of het niet gaat ontsteken, en we hoeven hem geen pijnstilling meer te geven.
Sabbie Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Fijn dat je hem weer thuis hebt Sascha. Hoe gaat het met eten?
Sascha Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Geplaatst: 4 januari 2010 Met eten gaat alles goed Dribbel at al als een dijker, en nu nogsteeds. Hij is helemaal gek op papaya stukjes. Met Sam gaat het ook goed, haar litteken heelt erg mooi.
Aanbevolen berichten