Sascha Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 Wat later dan verwacht voor Sam, en wat eerder dan verwacht voor Dribbel. Beide worden morgen gecastreerd. Ik hoop maar dat alles goed gaat. Sammetje is namelijk een erg dun meisje.
jasmijn86 Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 Veel succes, Sascha! Hopen dat ze het allebei goed doorstaan
Sattie Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 aaah ik ben benieuwd hoe het afloopt!mijn nijn wordt in het voorjaar gecastereerd. vind t wel zielig maar t moet helaas. anders heb ik dalijk allemaal nestjes (wat eik heel lief is:P) hihi maar beter ma van niet!xxx
zwarte panter Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 Succes morgen!Hier wordt geduimd!!!
Sascha Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Geplaatst: 30 december 2009 Ik heb net even gebelt, en ze zei dat alles goed was gegaan. Kost uiteindelijk wel meer geld dan verwacht, maar dat geeft niet. Dribbeltje is plaatselijk verdoofd en bij sammetje zijn de eileiders weg.
Sascha Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Geplaatst: 30 december 2009 Tot nu toe gaat het wel goed met Dribbel, alleen Sam eet niet. Ik ga zo nog pijnstilling geven en daarna wat dwangvoer.
hyperpancake Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Heeft sam al gegeten nu? Hoop dat hij er gauw bovenop is.
_Danielle Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Hebben ze bij Sam alleen de eileiders weggehaald? Bij welke DA ben je nu uiteindelijk geweest? Geef haar inderdaad maar goed haar pijnstillers, ze zal nu waarschijnlijk niet eens aan eten willen denken...
Sascha Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Geplaatst: 30 december 2009 Nops, eet nog niet uit haarzelf. Ik ben naar stad&land geweest in Amsterdam. Als ze haar baarmoeder weg moesten halen zou het veel zwaarder zijn geweest zeiden ze.
Sascha Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Sam heeft nog niks gegeten. Kan ik Sam nu dwangvoer geven, om half 1 en om half 3, en daarna pas weer om 11 uur? Moet ik ook fftjes contact opnemen met de dierenarts? Ik denk niet dat ik nu vervoer kan regelen om erheen te gaan.
Sascha Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Ik denk dat ik maar gewoon ga en als ik thuis kom meteen weer wat geef.
nathalie b Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Ik hoop dat het snel beter gaat met het meissie!
Sascha Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Tsja.. Ik weet het niet. Het is allemaal zo lastig omdat we zelf geen auto hebben. Ik ga gewoon maar weg van 3 tot 11 en dan geef ik haar welw eer dwangvoer als ik terugkom.
Sascha Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Net even naar de dierenarts gebelt. Zegt dat ik dwangvoeding moet komen halen. Nouja, dat gaat dus niet lukken. Vind het erg jammer, maar ik kan nu echt even geen kant op.
desi Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 hier heb ik al meerdere keren gelezen dat je ook biks kunt fijn stampen of wellen met water zodat het zacht wordt voor in de spuitmisschien een idee?
Sascha Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Nee, ik kreeg het niet door de spuit heen. Ik moest heel veel kracht zetten en dan kwam er een hele dot uit, lijkt me niet dat dat goed is.
Saskia_ Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 De biks van SS is goed te weken in water, je moet het alleen wel even laten staan. Vorige keer heb ik er later nog een beetje lauw water doorheen geroerd voor ik het gaf. Van het spuitje had ik sowieso het puntje afgeknipt, dat ging met dwangvoeren een stuk makkelijker. Niemand die het even voor je kan halen? Als je zelf in de gelegenheid bent kun je ook even naar de supermarkt om olvarit wortel (eerste hapje) te halen. Is beter dan niks. Succes!
Sascha Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Nee, helaas. Mams is nu naar een crematie en kan ik dus niet weg omdat de hond doodsbang is. We hebben ook geen auto. Ik ga zo wel naar de supermarkt om dus even die olvarit te halen Heb nu een xxxxl spuit gepakt van 60ml, dus daar doe ik 3 of 4 ml in van het biksprutje en dan moet het wel lukken.
Sascha Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Als ze morgen nog niet eet gaan we even naar de dierarts, even kijken of dat met of zonder konijn is. Ik dwangvoer haar nu wel, maar ik weet niet of ik dat nu goed doe omdat ik niet weet of ze wel of niet poept.. Ze zit namelijk weer samen met haar echtgenoot.
Saskia_ Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Dat vond ik ook erg moeilijk om te zien, ik heb toen het hok schoongemaakt en ben erbij gaan zitten: jas aan, sjaal om De keutels van ons mannetje zijn over het algemeen iets groter dan die van het vrouwtje, maar omdat ik twijfelde wilde ik het gewoon zien. Tja, soms moet je wel eens wat
_Danielle Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Het is niet gek hoor, dat ze nog niet wil eten.. Wie heeft Sam gecastreerd? (welke DA?) Wil ze helemaal niets eten? Ook geen groenten of kruiden? Ook geen lekkere sprietjes hooi? Hoe gaat het het met de pijnstilling?
Aanbevolen berichten