Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag,

er is al een ander Ec topic, meerdere zelfs, maar ik haal er niet echt uit wat ik zoek. alvast mijn excuses als dit topic dubbel is.

mijn Knaas heeft zeker te weten EC. hij is nu een week aan de medicijnen (panacur) en krijgt dwangvoeding, al begint hij nu weer zelf te eten. dat valt niet mee, omdat hij zijn kop niet op een plek kan houden, dus toch nog een portie dwangvoeding erbij. omdat ik zo moeilijk info vind, wil ik graag aan jullie vragen hoe de prognose is. hij heeft nu zwakke spieren, kan moeilijk lopen en zijn kopje hangt scheef. hij ondersteunt zich met de zijkant van het konijnenhok, valt steeds om als hij zichzelf vergeet en zich enthousiast wil gaan zitten wassen. hij is wel alert en levenslustig en probeert alles te zien wat Pluis buiten het hok aan het doen is (die overigens ca 20 uur per dag aan de andere kant van het hok plakt, de schat) (in de overige 4 uur vernielt hij, geheel volgens zijn roeping, schoenen, dekbedden, stoelen etc maar dat terzijde).

:bounce: mijn vraag: wat blijft er over van deze ziekte, blijft het konijn zwak en 'scheef', of krijgt hij zijn spierkracht weer terug? krijgt hij zijn evenwicht weer terug? en in welke termijnen moet ik dan denken? heeft meneer een zekere vorm van fysiotherapie nodig om weer sterk te worden na de ziekte?

het is toch belangrijk om te weten, ook met het oog op Pluis die zich evenzeer erg rot voelt.. en voor een hernieuwde kennismaking (wat ivm medicijnen iig nog 5 weken duurt..) moet knaas weer op krachten zijn.

graag jullie ervaringen dus, in deze tijd van (volgens mijn da) drukte van EC-patienten..

alvast bedankt voor jullie moeite!!!!!!!!!!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .