XxpipjexX Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Ik wil graag wat meer te weten komen over oormijt, mijn nijn heeft dat waarschijnlijk en we zijn vanplan om met hem naar de dierenarts te gaan. Omdat het in deze tijd nogal druk is, gaan we er naar de kerst-vakantie heen. Hoe lang kan je wachten met oormijt?Heeft je konijn ook pijn of alleen iritatie?Kan ik nu ook al wat doen?Als het geen oormijt is, wat is het dan??(Zie topic Oren!) Greetz!!
Saf Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Ik zou gewoon even naar de DA gaan dan krijg je er medicatie mee voor naar huis en is het vaak snel over. Ik zou er zelf niet mee wachten.
Muffins Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Oormijt is pijnlijk en irriterend voor een konijn. Vooral als de oortjes kapot zijn van de korsten en het krabben. En het is niet nodig want het is heel simpel te behandelen met 1 of 2 behandelingen. Dus toch maar snel naar de dierenarts.
Lies86 Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Wat zou je zelf doen als je oornontsteking had? Vergelijk het daar maar mee! Naar de dierenarts dus en niet wachten!!!
XxpipjexX Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Geplaatst: 26 december 2009 Vandaag zijn ze niet open omdat het tweede kerstdag is, op zondag kan ook niet, dus ik bel maandag
vinnie Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 dierenkliniek mss ? die zijn 7/7 en 24/24 open en daar zitten ook vaak goede da
XxpipjexX Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Geplaatst: 26 december 2009 We gaan miss Maandag bellen, het gaat al weer wat beter.
Joseeke Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Oormijt kun je herkennen als je konijn regelmatig schudt met zijn hoofdje & de oortjes kapot krabt.Mijn Pumbaa heeft dit in 2004 ook gehad.Bij hem ging het gepaard met een flinke oorontsteking.Ik heb hier uiteindelijk zeker een klein jaar mee gesukkeld, voordat hij helemaal genezen was. Wacht niet te lang met naar de DA gaan!
Mireille Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 oormijt gaat niet uit zichzelf over, daar zal de da toch echt voor moeten behandelen
XxpipjexX Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Geplaatst: 28 december 2009 Dus als ze met een kop schudden en aan hun oren krabben=er iets mis?
Lies86 Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Ik neem aan dat ze dit dan wel herhaaldelijk moeten doen, want gerrit krabt ook wel eens aan zijn oor, en schud ook wel eens met zijn hoofd.Maar den niet dat hij mijd heeft hoor!
Aanbevolen berichten